וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ישראל הפסידה לבלגיה במשחק אימון

27 נקודות של שי דורון לא הספיקו לנבחרת, שנכנעה 89:67 אחרי פיגור גדול כבר במחצית, בטורניר הכנה בליאז'

נבחרת ישראל בכדורסל נשים יצאה לטורניר הכנה ראשון בליאז', כחלק מהכנותיה לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה, שתיערך במהלך הקיץ הקרוב. במסגרת הטורניר יתקיימו שלושה משחקים נגד הנבחרת המקבילה של בלגיה.

הראשון שבהם נערך היום (שישי) והוא הסתיים בתבוסה של הבנות בכחול-לבן 89:67. את הרבע הראשון פתחו שתי הנבחרות בצורה טובה והמשחק היה צמוד לכל אורכו, כשעשר הדקות הראשונות מסתיימות ב-18:19 למארחות. את הרבע הבא פתחו הבלגיות בריצת 14:0, שגרמה את המשחק מוקדם והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 48:28.

המחצית השנייה נפתחה שוב בצורה טובה, אך השחקניות הישראליות התקשו לצמצם את הפער ונכנסו לרבע האחרון בפיגור עמוק, 72:49. עשר הדקות האחרונות לא הביאו גם הן שינוי והפער נותר על כנו.

אלי רבי, מאמן הנבחרת, אמר: "היינו בהרכב חסר שחקנית אחת חולה ואחת שברה את האף במהלך המשחק. אנחנו מתאמנים רק שבוע והבלגיות נמצאות בכושר יותר טוב מאיתנו. יחד עם זאת, היו כמה נקודות אור במשחק. מחר במשחק השני בטורניר, ננסה לשפר דברים".

הרבו לקלוע לישראל: שי דורון 27 נקודות, ג'ניפר פליישר 10 נקודות ו-8 ריבאונדים ואורטל אורן 10 נקודות. המשחק השני במסגרת הטורניר ייערך כאמור מחר, כשמשחק נוסף ייערך ביום ראשון. השחקניות שיצאו לטורניר ההכנה הן: שירן צעירי, שי דורון, נועה גנור, קטיה לויצקי, ג'ניפר פליישר, קטיה אברמזון, אלי הינטון, רוני בן נון, שירי פורת, אלואיזה כץ, שירה שכט, אורטל אורן ושני לוי.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully