וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטייפלס סנטר מתכונן לסוף שבוע פרוע

4 משחקי פלייאוף ב-NBA, אחד בהוקי ומירוץ האופניים של קליפורניה, כולם יתרכזו לאולם תוך 48 שעות. יהיה שמח

חשבתם שאצטדיון בלומפילד, שמהווה בית למכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה הוא אצטדיון עמוס? כדאי שתשאלו את אנשי הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס מה דעתם. סוף שבוע מטורף מצפה לעיר המלאכים וכל האירועים יתרכזו באולם היחיד של העיר.

מאי הנוכחי הביא הצלחה רבה לקבוצות מלוס אנג'לס, כשהלייקרס והקליפרס העפילו לחצי גמר המערב של פלייאוף ה-NBA ואילו הקינגס המקומיים משחקים בגמר המערב של פלייאוף ליגת ההוקי, ה-NHL (הם ביתרון 0:3 בסדרה מול פיניקס). כעת, כל הקבוצות יצטרכו להתכווץ לשלושה ימים של אקשן בסנטר.

החגיגה תצא הלילה (ערב שישי בלוס אנג'לס), כשהלייקרס יארחו את אוקלהומה ת'אנדר למשחק מספר שלוש בסדרה ביניהן. מחר, שבת, צפויה הצגה כפולה באולם. ב-12:30 שעון לוס אנג'לס, הקליפרס יפגשו את סן אנטוניו למשחק מספר שלוש ואילו ב-19:30 הלייקרס והת'אנדר שוב יעלו לפרקט.

ואז יגיע יום ראשון הגדול והמסובך. בשעה 11:30 מתוכנן הטור של קליפורניה, מירוץ האופניים הגדול והיוקרתי של המדינה, להסתיים ממש בכניסה לאולם, מה שיביא צופים רבים לקו הגמר. אלא שחצי שעה מאוחר יותר, הקינגס אמורים לעלות לקרח למשחק הרביעי מול פיניקס. בתור התחלה וכדי להימנע מבלגן בכניסה, החליטו באולם לפתוח את הדלתות כבר בשעה הבלתי שגרתית תשע בבוקר וסגן נשיא האולם לי זיידמן הבטיח למקדימים קפה ודונטאס בחינם. כמו כן, הסעות מיוחדות יקחו את האוהדים שיחנו בחניונים מרוחקים.

אלא ששם לא נגמרות הצרות. משחק ההוקי יפתח כאמור ב-12:00 והוא נמשך בדרך כלל כשלוש שעות. מרגע סיומו לוקח שעתיים ורבע להחליף את הקרח לפרקט וקבוצות הכדורסל של הקליפרס והספרס זקוקות ל-90 דקות חימום לפני המשחק ביניהן, שאמור להיפתח ב-19:30 שעון מקומי. למי שהלך לאיבוד בחישוב, כל הארכה במשחק ההוקי עלולה להביא לדחייה בפתיחת הכדורסל.

"אני רק יושב פה וחושב על כל מה שיהיה", אמר זיידמן, "הולך להיות פה מעניין בסוף השבוע. השאלה היא כמה אני אצליח לישון עד יום ראשון". אז אם אתם במקרה באזור לוס אנג'לס בימים הקרובים, או שתקנו כרטיסים לכמה משחקים או שתתרחקו מהסטייפלס סנטר כמה שאפשר.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully