וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ' יפגוש את פדרר בחצי הגמר

הסרבי עבר את צונגה עם 5:7, 1:6, השוויצרי דילג מעל ספי. נדאל התקשה יותר מול ברדיך. נשים: שראפובה עברה את ונוס

אחרי טראומת החימר הכחול שעברה עליו במדריד, נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לחזור לעניינים בטורניר רומא והערב (שישי) הוא העפיל לחצי הגמר. המדורג מספר 1 בעולם פגש יריב לא פשוט בדמות הצרפתי ג'ו וילפריד צונגה, אבל 5:7, 1:6 הספיקו לו כדי להגיע לארבעת הגדולים, שם הוא יפגוש את רוג'ר פדרר.

השוויצרי פשוט טייל לחצי הגמר עם משחק שנמשך בסך הכל 54 דקות מול אנדראס ספי האיטלקי. זה היה המפגש התשיעי בין השניים, וכמו בשמונת המפגשים הקודמים, ידו של הפנומן השוויצרי הייתה על העליונה.

מלך החימר רפאל נדאל דילג גם הוא שלב נוסף, כשניצח את הצ'כי המצוין תומאס ברדיך 4:6, 5:7 אחרי קרב עיקש. גמר הטורניר יכיל טניסאי ספרדי בכל מקרה, משום שבחצי הגמר יפגוש השור ממאיורקה לדרבי את דויד פרר, שעושה חיל על המשטח האהוב עליו וגבר 6:7, 3:6 על רישאר גאסקה הצרפתי.

ברבע גמר הנשים, מריה שראפובה עברה את ונוס וויליאמס עם ניצחון נאה 4:6, 3:6. היא תפגוש בחצי הגמר את אנג'ליק קרבר, שהפתיעה את פטרה קביטובה עם 6:7, 6:1, 1:6. חצי הגמר השני יפגיש בין הסינית נה לי, שעברה עם 1:6, 6:7 את דומיניקה צ'יבולקובה מסלובקיה ואת סרינה וויליאמס, אלופת מדריד מהשבוע שעבר, שניצלה פרישה של פלביה פנטה האיטלקיה במצב של 0:4 לאמריקאית במערכה הראשונה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully