וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר

כדוריד: האלופה הוליכה לאורך כל המשחק מול הפועל ראשל"צ וגברה על יריבתה העירונית 25:30. מימון ורוזנטל הורחקו

ספורט 5

סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד נפתחה הערב (שישי) עם המפגש הראשון בין מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון. שתי היריבות המושבעות מחדשות את המאבק ארוך השנים ביניהן בבית מכבי בראשית סדרת הטוב מחמישה משחקים, והאדומים שחגגו לפני חודש זכייה בגביע המדינה ינסו להשלים דאבל מפתיע מול הצהובים שמחפשים אליפות רביעית ברציפות.

הקבוצה של גלעד מאור, שבמאזנה 12 אליפויות עד כה, מחציתן תחת המאמן הנוכחי, הרשימה עם 0:2 על מכבי תל אביב בסדרת חצי הגמר והאריכה את רצף הניצחונות שלה ל-14 משחקים. מנגד הקבוצה של סער פרנקל נכנעה ליריבתה העירונית פעמיים בעונה הרגילה אך גברה עליה ברבע הגמר הגביע.

מהלך המשחק

הדקות הראשונות היו שייכות כולן למכבי, והצהובים דהרו ל-1:6 מוחץ אחרי שש דקות, שאילץ את סער פרנקל להזעיק פסק זמן. לאחר מכן הפועל בלמה את המפולת וצימקה ל-4:7. הצעירים של האדומים ניסו להשלים מהפך אבל יוליאן סטראט המשיך לעמוד איתן בין הקורות.

הפער נשמר לאורך מרבית המחצית הראשונה, ושבע דקות לסיומה, במצב של 9:12 למכבי, התעמתו אריאל רוזנטל ועידן מימון והורחקו שניהם. האדומים הצליחו להתגבר על חסרונו של הקפטן הוותיק וירדו להפסקה בפיגור מינימלי של 14:12.

בפתיחת מחצית השנייה המקומיים שוב לחצו על הדוושה וברחו ל-12:16, אבל הפועל לא נשברה ונשארה קרובה בזכות יכולת טובה של בויאן בוטוליה. אלא שככל שהדקות חלפו פערי הרמות החלו להיראות, גל אברהם כיכב אצל הצהובים ופער צמח ל-21:26 שמונה דקות לסיום, אחריו לא הצליחה הפועל לחזור, והצהובים שמרו על היתרון וסיימו את המשחק בניצחון 25:30.

כדוריד בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully