וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא פנאתינייקוס: "סמית ופרפרוגלו ניצלו בנס"

יוון המומה מזריקת האבנים על אוטובוס פאו. סמית: "ראיתי דם וזכוכיות בכל מקום". מייק באטיסט: "זה חייב להיפסק"

יוון התעוררה לבוקר לא פשוט אחרי האירוע החמור שהוביל לביטול המשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס. כזכור, אוטבוס פאו נרגם באבנים בדרכו לאולם. השחקנים סטיבן סמית וסטראטוס פרפרוגלו נפצעו בפניהם ופונו לבית החולים. איגוד הכדורסל היוונית תקיים היום (שישי) דיון דחוף בעקבות האירוע בו תיקבע עתיד הסדרה שאמורה להמשיך ביום ראשון.

רופא המועדון סיפר: "שני השחקנים במצב טוב. אחרי המתקפה החלטנו להעביר אותם מיד לבית החולים כי הם דיממו והתלוננו על כאבים בעיניים והיה חשש ששברי זכוכית נכנסו להם לעיניים. האבן עברה ממש לידם והם ניצלו בנס. הם בהלם ובמיוחד סמית. חייבים לשים סוף לאירועם כאלה. אין להם בעיה רפואית, אבל אני לא יודע אם הם יהיו מוכנים פסיכולוגית למשחק ביום ראשון".

סמית עצמו התקשה להסביר מה עבר עליו: "אני לא יודע להסביר מה קרה. ישבתי באוטבוס ולפתע שמעתי רעש חזק. לא ידעתי אם זו אבן או ירייה. ראיתי דם וזכוכיות בכל מקום ואני מודה לאלוהים שהציל אותי. אני לא בטוח שיש פתרון. זה היה מצב מסוכן".

שחקני פנאתינייקוס מיהרו להעלות תמונות לחשבונות הטוויטר שלהם ולא הסתירו את הזוועה. מייק באטיסט הפנה אצבע מאשימה לעבר אוהדי אולימפיאקוס: "הם זרקו אבנים על האוטובוס שלנו. זה חייב להיפסק". ניק קלאת'ס צייץ: "רק ביוון".

גם שחקן אולימפיאקוס ונגאליס מנצאריס הגיב בחריפות: "אני מקווה שפרפרוגלו וסמית בסדר. יש ביוון אנשים בלי מוח וצריך לעשות משהו בנידון כי המצב לא ישתנה מעצמו. רצינו לבוא כאלופי אירופה לשחק מול אלופת יוון על התואר, אבל מה שקרה מוציא שם רע לספורט. לא היה טעם לקיים את המשחק".

אוטובוס פנאתינייקוס נרגם באבנים, הסדרה נדחתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully