וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי רייה הודיע כי יעזוב את לאציו

המאמן בן ה-66 החליט שלא להמשיך: "ההרפתקה שלי הסתיימה. האווירה שלילית". די מתאו וזולה מועמדים להחליפו

מאמן לאציו, אדי רייה, החליט לא להמשיך בתפקידו והוא יעזוב את המועדון אחרי שתי עונות וחצי. "ההרפתקה שלי בלאציו הסתיימה", הודיע המאמן בן ה-66. "הנשיא קלאודיו לוטיטו תמך בי וביקש ממני להישאר. גם אחרי שסירבתי, הוא ביקש ממני לקחת שבוע ולחשוב על המצב. למרות זאת, ההחלטה שלי סופית ולא אשנה את דעתי".

רייה הגיש פעמיים במהלך העונה החולפת את התפטרותו, אך נענה בסירוב על ידי לוטיטו. המאמן שהגיע לאולימפיקו בפברואר 2010 הוביל את לאציו למקם החמישי אשתקד והמקום הרביעי העונה, כאשר בשני המקרים פספסה הקבוצה במעט את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. במהלך הקדנציה שלו הוא סבל לא אחת מביקורות קשות מצד הקהל וכלי התקשורת בבירה.

"אולי אם היינו מעפילים לליגת האלופות, השיקולים שלי היו אחרים. נלחמנו בפציעות העונה ולא התחזקנו בינואר. נשארתי ללא חמישה-שישה שחקני הרכב", אמר רייה והתייחס לאוהדים: "האווירה ברומא שלילית. יש המון ביקורת וכאוב שאנשים חושבים שלסיים במקום הרביעי לא שווה כלום".

מאמן צ'לסי רוברטו די מתאו, שחקן העבר של לאציו, נחשב לאחד המועמדים המובילים להחליף את רייה. גם ג'אנפרנקו זולה, שלא אימן בשנתיים האחרונות מאז עזב את ווסטהאם, הוזכר כמועמד לתפקיד.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully