וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד- הפועל רמת גן: "המשחק הקודם שייך להיסטוריה"

דריכות לקראת משחק העלייה מול בני לוד (16:00, 5+ לייב). ההתאחדות עוקבת אחרי חקירת המשטרה על אירועי נצרת

זהות הקבוצה ה-14 שתשחק בליגת העל בעונת 2012/13 תתברר מחר (שישי, 16:00, שידור חי ב-5+ לייב) בתום משחק ההכרעה בין הפועל רמת גן לבני לוד, שסיימו את הפלייאוף עם מספר נקודות זהה בשני המקומות הראשונים. המשחק יתקיים בצל חקירת היאחב"ל על אירועי ההתמודדות בין אחי נצרת לבני לוד (6:0). מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל אורי שילה הוציא היום מכתב רשמי לרמת גן, לוד ומכבי הרצליה בו נאמר: "ככל וחקירת המשטרה תעלה כי תוצאת המשחק בין נצרת ולוד הושגה באמצעים בלתי כשירים, תפעל ההתאחדות באמצעות מוסדותיה המשפטיים לשם ביטול תוצאת המשחק בין לוד לרמת גן ללא קשר לתוצאת משחק זה ומובהר כי אין בעצם קיום המשחק כדי למנוע מההתאחדות לפעול כאמור. במקרה של ביטול תוצאת המשחק, תפעל ההתאחדות לקבלת החלטות המתחייבות לשם קיום תקין של משחקי הליגות".

בשל הוראת משטרת ישראל, לא תותר מכירת כרטיסים באצטדיון המושבה ביום המשחק. ההתאחדות לכדורגל תקיים מכירת כרטיסים באצטדיון רמת גן, בקופות האצטדיון הממוקמות מול שערים 17-18. הקופות יהיו פתוחות החל מהשעה 10:00 ועד לשעה 16:00. מחיר כרטיס הינו אחיד ועומד על 30 שקל המכירה תתבצע במזומן בלבד.

בשל האירועים במשחק הקודם בין הקבוצות, הפעם החליטו בהתאחדות שלא לקחת שום סיכון וקבעו מספר חסר תקדים של 555 אנשי אבטחה שיהיו נוכחים באצטדיון המושבה, על פי חלוקה של 255 שוטרים ועוד 300 סדרנים שיהיו אמונים על סדר ביציעים ובתחומי המגרש. בנוסף לכך, התקבלה החלטה משותפת עם המשטרה, שלא לאפשר הכנסת אמצעי עידוד לאצטדיון וגם זה כחלק מהשמירה על הסדר ומניעת התפרעויות והפרות סדר שעלולות להתרחש, בין מחנות האוהדים משתי הקבוצות.

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד במהומה במשחק מול הפועל רמת גן. אלן שיבר, מערכת וואלה!
הפעם במשטרה לא לוקחים סיכונים/מערכת וואלה!, אלן שיבר

הפועל רמת גן: "מגיעים להשלים את המשימה"

הפועל רמת גן קיימה היום את האימון המסכם לקראת המשחק במושבה. כזכור, הסתיים המפגש הקודם בין הקבוצות בקטטת ענק, שלאחריה הופחתו שלוש נקודות ממאזנן של הקבוצות ולא פחות מ-12 שחקנים ספגו עונשי הרחקה לשניים עד שבעה משחקים.

בחלק המקצועי יערוך המאמן פרדי דוד לפחות שני שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שניצחו בשבוע שעבר את הפועל רעננה. הבלם טל חן סיים לרצות את עונש ההרחקה שספג בגין הקטטה המפורסמת והוא צפוי לפתוח יחד עם קרלוס צ'קאנה במרכז ההגנה. החלוץ ממאדו צ'אם ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ועדיין לא ברור מי יחליפו בהרכב. אורן ניסים החמיץ את מרבית האימונים השבוע בשל מתיחה בשריר רגלו והוא בספק גדול מאוד למשחק. אם ניסים לא יוכל לשחק, צפוי עומר פרץ למלא את מקומו בחלק הקדמי.

בנוסף לכך תחסר רמת גן את ששת המורחקים שעדיין מרצים עונשים בגין אירועי הקטטה במשחק הקודם: תמיר בן עמי, עוז יפרח, יוגב בן סימון, אלי לוי וכן ליאור אסולין ואדריאן פרננדס שכבר שוחררו מסגל הקבוצה.

על השחקנים והצוות המקצועי נאסר להתראיין לקראת המשחק. שחקן בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מגיעים להשלים את המשימה בה התחלנו והיא לחזור לליגת העל. נעשה הכל כדי לנצח ולהוכיח שמגיע לנו לעלות ליגה. אני מאמין שבסופו של דבר מגיע לנו לעלות ליגה, כי רמת גן דורגה ראשונה במרבית המחזורים העונה. מבחינתנו המשחק הקודם שייך להיסטוריה. הראש שלנו מרוכז אך ורק בכדורגל ונעשה הכל כדי לשמח את קהל האוהדים הגדול שיגיע מחר כדי לתמוך בנו".

הרכב משוער: איתי ארקין, יקיר ברוכיאן, טל חן, קרלוס צ'קאנה, אורי אברהם, וובה בראון, פול קסאני, עומר בוקסנבוים, אופיר חמו, אביב עזריה, אורן ניסים (עומר פרץ).

בני לוד: "בכל מקרה הכל יסתיים בשקט"

בבני לוד חשים ביטחון גבוה לקראת המשחק המכריע, ובתוך כך במועדון כעסו על כך שלא איפשרו להם למכור כרטיסים ביום המשחק אלא רק באיזורים המקומיים ועל כמות השוטרים והמאבטחים (300 ו-250) שיפגעו קשות בהכנסות הקבוצה. חבר ההנהלה איסמעיל אזברגה אמר: "ביזיון מה שהמשטרה עושה. יש לנו אוהדים מכל הארץ שרוצים להגיע, איך הם ישיגו כרטיס יהיה בלגן גדול בחוץ עםהכרטיסים". כ-5,000 אוהדים מכל הארץ צפויים ללוות את בני לוד מחר במושבה.

בנוגע להרכב הקבוצה, יוסף אזברגה כהרגלו לא תירגל הרכב אך לא צפויים שינויים מההרכב שפתח בשבוע שעבר בעילוט נגד אחי נצרת. לוד תעלה בהרכב התקפי עם שני חלוצים, ינון ברדה ואבו ענזה, ושלושה שחקני קישור בעלי אופי התקפי. סלימאן אזברגה אמר: "יש לי אמונה גדולה שנעשה את זה. אנחנו באים לנצח ומרגישים שקשה יהיה לעצור אותנו. אני יכול להבטיח שללא קשר לתוצאה בכל מקרה הכל יסתיים ספורטיבי ובשקט".

הרכב משוער: גל מסיקה, עוודי יוסף, מחמוד קבהה, יקיר שינה, סאלם אבו סיאם, אקקי מקוצ'בזה, עיסא יחיא, רז שביט, קובי חסן, ינון ברדה, מורד אבו ענזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully