וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט הודיע: אעזוב את פרטיזן בלגרד בתום העונה

הישראלי כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע: "תכננתי להישאר כאן יותר, אבל החיים בלתי צפויים. אשמור את הפרטים לעצמי"

עכשיו זה רשמי: אברהם גרנט לא ימשיך בעונה הבאה בפרטיזן בלגרד. המאמן כינס אחר הצהריים מסיבת עיתונאים והודיע על עזיבתו: "אני מעוניין להשאיר את הפרטים לעצמי. תכננתי להישאר כאן זמן ארוך יותר, אבל החיים לפעמים בלתי צפויים. אני עצוב לעזוב, אבל אלה החיים", אמר גרנט. "כולנו צריכים להסתכל קדימה ואני מתכוון למועדון, לאוהדים וגם לעצמי. בחרתי להפעיל את סעיף היציאה שמאפשר לי לעזוב לפני סוף החוזה".

גרנט סיכם את התקופה: "אני מסתכל על הדברים החיוביים ואקח איתי זיכרונות נהדרים מבלגרד. אני מבין שהאוהדים היו מאוכזבים מההפסדים בדרבי, אבל הם תקועים איתנו. שחקנים ומאמנים באים והולכים והמועדון גדול מכולנו וממשיך לחיות".

המהלך של גרנט היה צפוי וכבר בימים האחרונים הודיע סוכנו פיני זהבי על כוונתו לעזוב. בסרביה דווח בימים האחרונים כי גרנט רוצה לשוב לכדורגל האנגלי וקיבל הצעות מבולטון ובלקבורן, שירדו שתיהן לליגת המשנה. שמו הוזכר גם כמועמד למשרה הפנויה באסטון וילה.

גם בהנהלת פרטיזן נשמעו בתקופה האחרונה קולות הקוראים לפרידה מהמאמן וביקורות נוקבות על שיטת המשחק ההגנתית וההפסדים במשחקי הדרבי בגביע הסרבי ובליגה. המאמן ולדימיר ורמזוביץ', שהדריך את הקבוצה בעבר, הוא המועמד המוביל להחליף את גרנט. הישראלי ינהל ביום ראשון את משחקו האחרון במדי פרטיזן, שתארח את נועלת הטבלה מטאלאץ'.

מאמן נבחרת ישראל לשעבר חתם בפרטיזן בלגרד בינואר 2012, כשהקבוצה הוליכה את הטבלה הסרבית בהפרש של עשר נקודות, וסייע לקבוצת הפאר להשלים עונה טובה ולזכות באליפות חמישית ברציפות. למרות זאת, הקהל של פרטיזן לא קיבל את המאמן בזרועות פתוחות, ולכל אורך עבודתו בסרביה נדמה היה כאילו גרנט נמצא על זמן שאול במועדון.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully