וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "הכל פתוח", סער פרנקל: "אין פייבוריטיות"

סדרת הגמר יד יוצאת לדרך בשישי (16:00, ע' 5) בדרבי הגדול של מכבי והפועל ראשל"צ. עידן מימון יחמיץ את המשחק הראשון

סדרת הגמר בליגת העל בכדוריד מגיעה לנקודת הרתיחה: מכבי והפועל ראשון לציון יעלו על הפרקט מחר (שישי, 16:00, שידור ישיר בספורט 5) בבית מכבי וייאבקו על הניצחון הראשון בסדרת הטוב מחמישה משחקים. האלופה בשלוש השנים האחרונות תתמודד נגד מחזיקת הגביע הטרייה, ונכון לרגע זה קופות הכרטיסים ייפתחו מחר כשנותרו מעט יותר ממאה כרטיסים.

לאורך השנים שתי הקבוצות הללו נחשבות לאריות הכדוריד הישראלי. למכבי ראשון לציון יש שש אליפויות בשבע השנים האחרונות, ובסך הכל במאזנה 12 אליפויות, על מחציתם חתום מאמן הקבוצה גלעד מאור אשר יכול להפוך למאמן המעוטר ביותר בכדוריד הישראלי אם יזכה באליפות השביעית שלו. "אנחנו קבוצה ששולטת בכדוריד בשנים האחרונות", אומר מאור. "הפועל לקחה מאיתנו את האליפות לפני ארבע שנים. אני מאוד רוצה את האליפות הזאת עבורי. זהו משחק בין המועדון המעוטר ביותר מול המועדון הכי מעוטר בעשור האחרון".

בדרך לסדרת הגמר חלפו הצהובים על פני מכבי תל אביב לאחר 0:2 בסדרה, והם כבר עם 14 נצחונות רצופים. "מאז העלייה לגמר, רמת הדריכות שלנו לא הייתה גבוהה, אבל אתמול עשינו כמה פעולות כדי להכין את השחקנים", מוסיף מאור. "בשנה שעברה פיגרנו 1:0 לאס"א במשחק הראשון בסדרת הגמר, ויש שנוטים לחשוב כי מי ששיחק שלושה משחקים מגיע עייף יותר, אבל לדעתי מי שנמצא במתח ובדרמה נמצא יותר בעניינים".

על חסרונו הצפוי של מנהיג האדומים עידן מימון, לפחות מהמשחק הראשון, השיב מאור: "עידן הוא מלך בשבילי והוא ווינר הכי גדול בכדוריד הישראלי. שמחתי מאוד בשבילו על הזכייה בגביע, אבל אני לא אוהב את ההתעסקות הזו והיא מיותרת. עולים לשחק שבעה שחקנים שהוכיחו כבר ברגעי האמת את יכולתם. כשבונים עונה, בונים סגל מספיק טוב ויודעים להתמודד עם פציעות. יש פה סדרה שתיגמר כנראה במשחק החמישי בין מחזיקת הגביע, שהוכיחה את עצמה כשעברה את הקבוצה הכי טובה עובדתית, אס"א ת"א, מוליכת הליגה הסדירה, לבין האלופה בשלוש השנים האחרונות".

סער פרנקל: "החיסרון של מימון קריטי מאוד"

בהפועל ראשון לציון לא שוכחים את שני הפסדי הליגה העונה לצהובים, אבל גם את הניצחון ברבע גמר גביע המדינה בבית מכבי אשר סלל את דרכם של האדומים עד לזכייה. "עד היום הגענו לאן שהגענו, וכמו בכל דבר בחיים ובטח בספורט, ברגע שעברת אתגר אתה מצפה לאתגר הבא, כמו זה שמצפה לנו בשבועיים הקרובים", אומר מאמן האדומים, סער פרנקל שזכה בתואר האליפות האחרון של הקבוצה לפני ארבע שנים. "אני מקווה ומאמין שנתמודד בכל הכוחות והאנרגיות כדי להגיע עד הסוף".

במשחק השלישי והקובע מול אס"א ת"א ביום שני הוכיחו שחקניו של פרנקל ווינריות. כשפרנקל סובב את הראש, הוא מצא לצידו את מימון, לראשונה העונה, לא לבוש במדי משחק אלא כעוזר מאמן. "החיסרון של מימון קריטי מאוד והחשיבות שלו מובנת לכולם. יש לו ניסיון עצום, בטח ובטח במעמדים הללו. הוא מושך אש ויודע לזרוק ולמסור. אני שמח ששיחקנו משחק גורלי בלעדיו ושידענו להסתדר. ננסה שכך יהיה גם הפעם".

"הכל פתוח והכל יכול להיות", קובע מאור. "מי שיהיה ביחד יותר, ירצה יותר וילחם יותר, יזכה". פרנקל מסכם: "אין דבר כזה פייבורטיות בסדרה של חמישה משחקים, ובטח כשמדובר על דרבי ושכולם יודעים את היכולות שלהם. אותי מה שמעניין זה שנגיע באותה רמת אמביציה ואמונה כמו שהראנו נגד אס"א תל אביב".

אמש הבטיחה א.כ נס ציונה את מקומה בליגת העל לאחר שגברה גם במשחק השני על הפועל פתח תקוה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully