וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "מחאת האוהדים מוצדקת"

17.5.2012 / 19:30

מנהלת הליגה קיימה מסע"ת לפתיחת אירועי הפיינל פור. פורוורד מכבי ת"א תקף את השיטה. קופל: "המטרה לעבור לסדרות"

.מנהלת הליגה קיימה היום (חמישי) את ערב הגאלה החגיגי לפתיחת אירועי פיינל פור 2012. בחצי הגמר הראשון בשעה 18:15 ישחקו מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד. המשחק השני ב-21:00 יפגיש את מכבי תל אביב והפועל חולון.

במהלך הערב, פורסמה חמישיית העונה הכוללת את מורן רוט, דרווין קיצ'ן, ג'וש קרטר, ליאור אליהו ובריאנט דאנסטון. אלכס טיוס נבחר לשחקן השישי של העונה, ניצן חנוכי לשחקן ההגנה ושון דניאל לשחקן המשתפר. פרסי שחקן העונה ומאמן העונה יחולקו לפני משחק הגמר ביום חמישי הבא.

חמישיית העונה בליגת העל: מורן רוט, דרווין קיצ'ן, ליאור אליהו, ג'וש קרטר, בריאנט דנסטון. קובי אליהו
חמישיית העונה. רוט, קיצ'ן, קרטר, אליהו ודאנסטון/קובי אליהו

נציגי כל קבוצות הליגה נכחו באירוע וכמו כן, נציגי העולה החדשה לליגת העל הפועל תל אביב. במהלך הערב זכו אוהדי הפועל גלבוע/גליל עליון בעשרת אלפים שקל, פרס הקהל המצטיין. מכבי אשדוד זכתה בתואר הקבוצה ההוגנת.

יו"ר המנהלת אבנר קופל פתח עם ברכות למשתתפות ואמר למאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט: "רוצה לראות אותך באיגוד הכדורסל כי שם מקומך הטבעי". לקראת האירוע אמר: "שנה שביעית של פיינל פור ויש עניין. יש ביקורות נגד השיטה, על הזרים והכל על השולחן. אנחנו לפני שבוע מרתק שבו תיקבע האלופה, המקום השני והשלישי יילכו לאירופה ונלחץ שהקבוצות ישתתפו באירופה. בשנה הבאה תהיה יורדת אחת בכל מספר של קבוצות. אני שולח ברכה לקבוצה בעלת מסורת ענקית שחוזרת לליגה, הפועל תל אביב".

קופל נשאר על השיטה ואמר: "הסדרות הוכיחו שיש להן עניין. הקו שמנחה אותנו הוא שהפיינל פור לא יתקיים לטווח ארוך. לא המחאה תשפיע, למרות שהיא לגיטימית. יש מחשבה מסוימת לעבור לסדרות, אבל זה יהיה בתהליך".

מורן רוט: "קשה לשחק נגד קבוצה שהפסדנו לה חמש פעמים"

בהמשך דיברו נציגי הקבוצות ופורוורד מכבי תל אביב ליאור אליהו ניצל את ההזדמנות לתקוף את השיטה: "אנחנו מתוכננים לחולון שהגיעו בזכות אחרי סדרה יפה. אנחנו רגילים למעמד של פיינל פור כזה או אחר ונגיע בשיא הרצינות. האוהדים יודעים את החשיבות שלהם. אני מבין את המחאה שלהם, היא הגיונית ומוצדקת. בשום מקום בעולם ליגה מקומית לא מוכרעת בפיינל פור, נאמר על זה הכל".

דיוויד בלאט: "מכבי עשתה העונה דבר שאני לא יודע אם ייזכר בהיסטוריה. השתתפנו בשלוש ליגות ובכל אחת מהן הגענו כמעט לסוף ושיחקנו כדורסל טוב ומהנה. נאלצנו לשחק עם הרבה הרכבים שונים במקומות שונים ובמספר רב של משחקים. היה לנו חופש של 12 יום וזה לא דבר קל. העונה הארוכה לימדה אותנו הרבה דברים. נשחק מול קבוצה מצוינת, מאומנת ומוכשרת".

מורן רוט: "מאוד קשה ברמה המנטאלית לשחק נגד קבוצה שהפסדת לה העונה חמש פעמים. עיקר העובדה ברמה המנטאלית. אנחנו מכבדים את מכבי תל אביב שהיא אחת הקבוצות הטובות באירופה. אנחנו קבוצה צנועה, אבל הוכחנו הרבה לחימה ונחישות. אם נעשה מה שאנחנו יכולים, יש לנו סיכוי".

דן שמיר: "כולם יודעים מי אנחנו. בכל ערב נתון השארנו כל מה שהיה לנו על המגרש. כולם עשו הכל ערב ערב וזה מה שנעשה גם ביום שלישי. לא היינו איפה שאנחנו בלי הקהל. מקווה שהם יחזרו בכמויות, אנחנו צריכים אותם".

עופר ברקוביץ': "מכבי ראשון לציון עשו דרך יפה בליגה וזה הסתכם בעלייה לפיינל פור אחרי פיגור 2:0. לנו לא הייתה העדפה. אנחנו מכבדים את ראשון לציון, אבל נבוא דרוכים כדי לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים באירוע. יש הרבה גאווה וסיפוק באשדוד על הדרך שעשינו והסדרה שהצגנו מול גליל. כולי תקווה שנציג את זה גם בחצי הגמר".

ניצן חנוכי: "כבוד גדול להיות במעמד הזה. כשלא פוגשים את מכבי תל אביב, חושבים לעבור את המשחק ולעשות עוד צעד קדימה. אשדוד עשו סיבוב שני מדהים ופלייאוף מצוין. יהיה קרב קשה, אבל נבוא מוכנים".

אפי בירנבוים: "אחרי עונה חלומית של מקום שלישי, גמר גביע ומהפך בזכות חבר'ה נהדרים, אנחנו מחכים כי אנחנו יודעים שאשדוד מסוכנים. במשחק אחד נצטרך בשבע עיניים לשמור על מאיר ועל הקבוצה שהקימו שם. יהיה ערב לא פשוט וכולנו תקווה להגיע לגמר. כל שחקן בליגת העל שואף להיות חלק מהפיינל פור, זה אירוע מכובד ומרגש. התקדמנו בצעדי ענק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully