וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ'', נדאל ופדרר ברבע הגמר, מארי הודח

הסרבי גבר 6:4, 2:6, 3:6 על מונאקו. הספרדי טייל עם נגד גרנולס. השוויצרי שמט מערכה מול פררו, הסקוטי נכנע לגאסקה

אחרי האכזבה הקשה מטורניר מדריד וההדחה ברבע הגמר, נובאק דג'וקוביץ' ממשיך להוכיח שעל החימר האדום הוא עדיין יודע את העבודה כמו שצריך. הסרבי המדורג 1 בעולם העפיל היום (חמישי) לרבע הגמר בטורניר רומא עם ניצחון על חואן מונאקו הארגנטינאי (15 בעולם) 6:4, 2:6, 3:6.

הסרבי, שחיפש ניצחון שישי בקריירה על מונאקו אותו פגש שש פעמים, נקלע לפיגור במערכה הראשונה כשבמשחקון החמישי הסרבי נשבר ומונאקו ניצל זאת כדי לסגור את הסיפור עם 4:6 מהיר. למרות הפיגור, מונאקו המשיך בשלו והשיג שבירה שנייה במשחק במשחקון השלישי במערכה השנייה, אבל הסרבי התעורר ואיזן ל-2:2. מכאן דג'וקוביץ' דהר קדימה ועם שתי שבירות נוספות הוא ניצח 2:6.

במערכה השלישית אחרי שבעה משחקונים שנשמרו על ידי השניים, הסרבי השיג שבירה שהעלתה אותו ל-3:5, ומשם הוא סגר את הסיפור והשלים את הניצחון תוך שעתיים ועשרים דקות. בשלב הבא יפגוש נולה את ג'ו ווילפריד צונגה (5), שהתגבר על חואן מרטין דל פוטרו (10) עם 4:6, 1:6.

רפאל נדאל, המדורג שני, לא התקשה לדרוס את בן ארצו מרסל גרנולס עם 1:6, 1:6 קליל בתוך פחות משעה וחצי, במהלכן לא איפשר למדורג 26 בעולם אפילו שבירה אחת. יריבו הבא של השור ממאיורקה יהיה תומאס ברדיך (7), שהעפיל לרבע הגמר עם ניצחון מצוין על הספרדי ניקולאס אלמגרו (13 בעולם) 6:7, 3:6 תוך שעתיים.

רוג'ר פדרר (3) שמט מערכה מול הספרדי הוותיק חואן קרלוס פררו לפני שניצח 2:6, 7:5, 1:6. השוויצרי שייט במערכה הראשונה מעד בשלבי הסיום של המערכה השנייה אבל התעשת במהירות ודהר לניצחון חלק במערכה השלישית, בדרך למפגש ברבע הגמר מול אנדראס ספי המקומי, שניצח בקרב ארוך ודרמטי במיוחד את סטניסלאס ואוורינקה 7:6 (1), 6:7 (6), 6:7 (6).

אנדי מארי (4) לא הצליח לחלוף בשמינית הגמר על פני רישאר גאסקה (16), הסקוטי נגרר לקרב ארוך של כמעט שלוש שעות, בו ניצח 1:7 בשובר השוויון של המערכה הראשונה אך איבד תנופה במערכה הבאה בה הפסיד 6:3, וגאסקה המשיך לדהור עם 2:6 במערכה השלישית כדי לרשום ניצחון יוקרתי. יריבו הבא יהיה דויד פרר (6) שגבר 0:6 ,6:7 על ז'יל סימון.

בטורניר הנשים, שאיבד את ויקטוריה אזרנקה שנפצעה בכתפה ופרשה, האחיות וויליאמס דילגו לרבע הגמר. ונוס, שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר, הרשימה עם 4:6, 3:6 על סמנתה סטוסור (5), בעוד שסרינה לא התקשתה עם 3:6, 1:6 על אנבל מדינה גריגס הספרדייה.

מריה שראפובה (2) עבדה קשה מול אנה איבנוביץ' (13) וחזרה מפיגור בשתי המערכות בדרך לניצחון 6:7, 3:6. פטרה קביטובה (4) התקשתה אמנם מול סוארה קירסטאה (45), אבל השלימה את הסיפור עם ניצחון 2:6, 7:5, 2:6 בדרכה לרבע הגמר. אנג'ליק קרבר הגרמניה גם היא בשמונה האחרונות כשהגרמניה התגברה על בת ארצה יוליה גרגס 4:6, 1:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully