וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ'לו ליפי מונה למאמן גואנגז'ו הסינית

האיטלקי הוותיק שזכה במונדיאל לפני שש שנים בלבד ינסה את מזלו באסיה, והבטיח: "בקרוב אזכור את השמות של השחקנים"

האתגר הבא ואולי האחרון בקריירת האימון של מרצ'לו ליפי יהיה בסין: המאמן המעוטר שזכה בגביע העולם עם נבחרת איטליה מונה למאמנה של האלופה הסינית גואנגז'ו. המאמן הוותיק (60) שלא הדריך אף קבוצה או נבחרת מאז הכישלון של האזורי במונדיאל האחרון הוצג היום (חמישי) אחרי סיום עבודתו של לי יאנג-סו.

כבר לפני כמה חודשים עלתה האפשרות שליפי יקבל את התפקיד, כשהמאמן עצמו הודה כי קיים קשר בינו לבין הקבוצה מאז חודש פברואר. "יצרנו את הקשר הראשוני לפני ארבעה חודשים", סיפר ליפי במסיבת העיתונאים. "הנשיא סו ג'יאיין וסגן הנשיא לו יונגז'ו הראו לי רצון גדול לשתף פעולה. ראיתי כמה משחקים של המועדון בליגה הסינית ובליגת האלופות הסינית. זכרתי את המספרים וההופעות שלהם, ובקרוב אני אזכור את השמות שלהם, זה בטוח. בנוסף הצלחתי לשכנע את הצוות שלי להצטרף אליי לסין".

ליפי, שחתם על חוזה לשנתיים וחצי, הוסיף: "אני מעריך את התמיכה של גואנגז'ו וראיתי אוהדים רבים לובשים את החלוצה האדומה בעיר. אני שמח לראות את ההתלהבות הזו. אחר הצהריים אני אלך למגרש ואתחיל בעבודה שלי כמאמן". ליפי השיג בקריירה שלו תארים רבים, ובראשם הזכייה במונדיאל עם נבחרת איטליה ב-2006. בנוסף, יש לו חמש אליפויות עם יובנטוס, זכייה בליגת האלופות (1996) וגביע אחד.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully