וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בירד נבחר למנהל העונה

שחקן העבר האגדי הוסיף תואר נוסף לארון העמוס שלו לאור העונה הטובה של אינדיאנה. אר סי ביופורד מסן אנטוניו שני

לאחר הניצחון הגדול במיאמי, אינדיאנה ממשיכה לקבל חדשות טובות. הערב (רביעי) קיבל הג'נרל מנג'ר של המועדון, שחקן העבר האגדי לארי בירד, את תואר המנהל המצטיין של 2011/12, ובכך הפך לראשון בהיסטוריה שזוכה בתואר ה-MVP, מאמן העונה וה-GM של העונה ב-NBA. צעדיו הבולטים של בירד העונה היו ההחלטה להמשיך הלאה עם המאמן פרנק ווגל, וכן צירופם של דייויד ווסט, ליאנדרו בארבוסה ולו אמונדסון.

אחד השחקנים הגדולים אי פעם קיבל 88 נקודות והקדים את המנהל הנפלא של סן אנטוניו, אר סי ביופורד, שהסתפק ב-56 נקודות. שלישי במירוץ היה ניל אולשיי מלוס אנג'לס קליפרס, עם 55 נקודות, שהקדים בפער רב את גאר פורמן משיקגו, שזכה ל-16 נקודות. מקבלי קולות בולטים נוספים כוללים את קווין אוקונור מיוטה (10), גלן גרונוולד מניו יורק (8) ופאט ריילי ממיאמי (7).

* התקשורת בפורטלנד טוענת כי אחד המועמדים המובילים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה הוא לארי דרו, שעל פי דיווחים לא צפוי להמשיך באטלנטה בשל ההדחה של ההוקס מהפלייאוף כבר בסיבוב הראשון.

* אנדרו ביינום נקנס ב-15 אלף דולר לאחר שלא הופיע בפני התקשורת בתום התבוסה של הלייקרס לאוקלהומה סיטי. חברו לקבוצה, דווין איבנקס, נקנס ב-25 אלף דולר בשל הרחקתו מהמשחק הראשון.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully