וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012: ריו פרדיננד לא בסגל נבחרת אנגליה, ג'ון טרי כן

רוי הודג'סון פרסם את הסגל הרחב לקראת האליפות בקיץ, צ'מברליין בן ה-18 בפנים, ג'רארד קפטן, דניאל סטארידג' בחוץ

העונה הרעה (יחסית, כמובן) של מנצ'סטר יונייטד לא פסחה על מאמנה החדש של נבחרת אנגליה רוי הודג'סון. המאמן הטרי פרסם הערב (רביעי) את הסגל המורחב של הנבחרת ליורו 2012, ומי שלא נכלל בו הוא ריו פרדיננד לא ייכלל בו. האינדיקציה התקבלה לאחר שהודג'סון צפה במשחק באירלנד ונשאל האם יזמן את הבלם בן ה-33. הוא ענה בקצרה "לא". פרדיננד סבל העונה מפציעות בגבו, ומשחקו האחרון בנבחרת נערך לפני כמעט שנה, ב-2:2 מול שוויץ ביוני שעבר. מבחינה אישית, לפרדיננד דווקא לא הייתה עונה רעה. הוא נטל חלק ב-38 משחקים של יונייטד בכל המסגרות - המספר הגבוה ביותר מאז 2008/9.

על אף שמועות מסוימות, הודג'סון בחר שלא להשיב לסגל את פול סקולס הוותיק, כשגם נציג נוסף של סגנית האלופה, מייקל קאריק, נותר בבית. מי שכן חוזר לסגל הוא בלם צ'לסי וקפטן הנבחרת לשעבר ג'ון טרי, שהושעה על ידי פאביו קאפלו בשל התבטאויות גזעניות. "ההחלטה שלי לזמן מחדש את ג'ון ולא לזמן את ריו היא מבוססת על כדורגל נטו", הסביר המאמן. "ידעתי שאנשים ירימו גבה על ההחלטה, אבל דיברתי עם שניהם וזו ההחלטה".

אגב, הקפטן החדש שבחר הודג'סון הוא סטיבן ג'רארד, שיפגוש במדים הלאומיים את חברו לליברפול, אנדי קארול. בנוסף לקארול, החלוצים שזומנו כוללים את ג'רמיין דפו, ווין רוני ודני וולבק, כשדניאל סטארידג' המצוין נמצא ברשימת ההמתנה. אחד השמות הלוהטים בסגל הוא זה של היהלום של ארסנל, אלכס צ'מברליין בן ה-18.

הסגל המלא:

שוערים: ג'ו הארט (מנצ'סטר סיטי), רוברט גרין (ווסטהאם), ג'ון ראדי (נוריץ').

שחקני הגנה: לייטון ביינס (אברטון), גארי קייהיל, ג'ון טרי, אשלי קול (צ'לסי), פיל ג'ונס (מנצ'סטר יונייטד), גלן ג'ונסון (ליברפול), ג'ולאון לסקוט (מנצ'סטר סיטי).

קשרים: גארת' בארי, ג'יימס מילנר (מנצ'סטר סיטי), סטיוארט דאונינג, סטיבן ג'רארד (ליברפול), פרנק למפארד (צ'לסי), אלכס צ'מברליין, תיאו וולקוט (ארסנל), אשלי יאנג (מנצ'סטר יונייטד).

חלוצים: אנדי קארול (ליברפול), ג'רמיין דפו (טוטנהאם), ווין רוני, דני וולבק (מנצ'סטר יונייטד).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully