וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי הודיע לשחקני מכבי חיפה: שחר יכנס אסיפה

16.5.2012 / 14:52

בצל ההפסד בגמר, הנשיא ידבר על העונה. שחקן: "הוא בטח מאוכזב מאיתנו". קטן על פטירת ירון: "איש יקר, הכל מתגמד"

שחקני מכבי חיפה קיבלו הודעה ממנהל הקבוצה, אדורם קייסי, לפיה הבעלים יעקב שחר יקיים הערב אסיפת שחקנים, זאת ככל הנראה על רקע ההפסד להפועל תל אביב וסיום עונת המשחקים. שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו בטוחים שליענקל'ה יש הרבה מה להגיד. הוא בטח מאוד מאוכזב מאיתנו, ואפשר להבין אותו". עוד קודם לכן, שחקני הקבוצה יתכנסו בכפר גלים, משם ייצאו ללוויה של המנהל האדמיניסטרטיבי דוד לולו ירון, שנפטר ממחלה קשה ויובא למנוחת עולמים בבית העלמין בחיפה. "אני מכיר את לולו מאז שאני קטן, הרבה שנים אני איתו. זה רגע עצוב מאוד", אמר הקפטן יניב קטן לוואלה! ספורט. "ברגעים כאלה אין ספק שהכל מתגמד. לולו הוא איש יקר מאוד בשבילנו", אמר הבוקר הקפטן יניב קטן.

מחר יכנס המאמן החדש, ראובן עטר, אסיפת שחקנים וצוות מקצועי בכפר גלים. עטר יציג את הצוות החדש שלו, שכולל את עוזריו צדוק מלכה, אבי פרץ ואורי הראל. השוער ניר דוידוביץ' ייפגש בימים הקרובים עם הנהלת הקבוצה בכדי לדון בנוגע לחוזה לקראת העונה הבאה. ההערכה היא שדוידוביץ' יסיים את הקריירה בחיפה כמאמן שוערים. אריק בנאדו אמור להיות מוצג כמאמן הנוער.

מגעים ראשונים החלו בעניין העברת עומרי בן הרוש וחן עזרא. במכבי נתניה רוצים להעביר את השניים, ובקרוב תוגש הצעה רשמית למנכ"ל קובי בלדב. מגעים ראשונים עם בית"ר בעניין אריאל הרוש צפויים בכפוף להחלטה סופית של ראובן עטר. גם קובי מויאל מועמד, אך לגביו עדיין לא החלו שיחות. סיידו יאיא אמור לחתום בקרוב בפולין. סוכניו של יוריצה בוליאט בסרביה מנסים לשדך לו קבוצה אחרת.

בדקה ה-93: מכבי חיפה הפסידה להפועל תל אביב בגמר הגביע

עמאשה מסביר מדוע מכבי חיפה נכשלה העונה

הירוקים מתלוננים על חוסר ספורטיביות של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully