וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאם עמאשה: "יש פה הרבה כישרונות, אבל לא קבוצה"

16.5.2012 / 7:08

חלוץ מכבי חיפה מדבר בגלוי על העונה. גם קטן לא מסתיר את האמת: "העונה הזאת – אכזבה. חוסר ספורטיביות של הפועל? אי אפשר לבוא בטענות". למרות ההדחה מאירופה, התקציב לא יקטן. החלו מגעים ראשוניים עם עזרא ובן הרוש, בקרוב הפגישה עם דוידוביץ'

במכבי חיפה מאוכזבים מאוד מאיבוד הכרטיס לאירופה אחרי ההפסד אמש (שלישי) בגמר גביע המדינה להפועל תל אביב (2:1). אם לא די בהשלכות המקצועיות, המועדון הפסיד 650 אלף שקל כתוצאה משני ההפסדים הללו, כחצי מיליון שקל עבור מענק מיקום ועוד 150 אלף עבור ההפסד בגמר. אבל הנזק הכלכלי מתגמד לעומת הבעיות שעליהם מדברים במועדון – חוסר חיבור בין השחקנים, אותו ינסה לפתור ראובן עטר בעונה הבאה.

"אין אירופה, אין כלום, אז איך אפשר להיות מרוצים?", אמר ויאם עמאשה בראיון לוואלה! ספורט. "אנחנו רוצים אירופה, אבל העונה אין חיבור טוב במכבי חיפה. יש כאן כישרונות, יש כאן שחקנים טובים, אבל לא הצלחנו לשחק כקבוצה. אין כאן קבוצה טובה. היה גם חוסר מזל שלי העונה, אני כבר חודשיים פצוע. שיחקתי, אבל לא הייתי מאה אחוז. אלישע? אני מקווה שיהיה לו בהצלחה בהמשך, לאן שלא יילך". על הטענות לחוסר ספורטיביות אמר: "אני לא ראיתי את משומר על הרצפה, אז אי אפשר לבוא רק להפועל תל אביב בטענות".

בניגוד לחבריו, קטן לא האשים את היריבה בהפסד. "אני לא רוצה להתעסק בעניין הזה. חוסר ספורטיביות של הפועל או לא – בשורה התחתונה הפסדנו את המשחק וזהו. הייתה עונה מאוד מאוד מאוכזבת. מיקום כזה בליגה, בלי אירופה, עונה מאכזבת. אני מקווה שנלמד מהטעויות שעשינו העונה ונבוא יותר מוכנים בעונה הבאה. היו דברים שעשינו פחות טוב, ובעונה הבאה נצטרך לשפר. היה לי כואב מאוד לראות את כל האוהדים שהגיעו ורצו לשמוח. רצינו להחזיר אחרי 14 שנים את הגביע הביתה. אנחנו צריכים לדעת לצאת מחוזקים מזה".

לקטן היה רגע עצוב במיוחד עוד לפני המשחק, כששמע על פטירתו של המנהל האדמיניסטרטיבי של המועדון, דוד לולו ירון. "אני מכיר את לולו מאז שאני קטן, הרבה שנים אני איתו. זה רגע עצוב מאוד", אמר קטן. "ברגעים כאלה אין ספק שהכל מתגמד. לולו הוא איש יקר מאוד בשבילנו".

בן הרוש ועזרא יסכמו בימים הקרובים?

ביקורת מסוימת נשמעה בנוגע להרכב שהעמיד אלישע לוי לקראת המשחק. "עמאשה סחב פציעה, קטן היה חולה. אולי היה צריך לשלב אותם בשלב מאוחר יותר", אמר שחקן בקבוצה. חלק מהשחקנים חושבים שהיה מקום לשלב שחקנים מהירים יותר כמו דלה ימפולסקי ואלון תורג'מן כבר בפתיחה, על חשבון שחקנים אחרים. ימפולסקי צפוי להישאר בעונה הבאה, כשהפרטים בנוגע לתורג'מן, שחוזר לטוברוק, עדיין לא נסגרו. נקודת אור במשחק אתמול הייתה טאלב טואטחה, שהרשים מאוד את הצוות המקצועי והיה אחד היחידים שזכה למחמאות בסיום.

ההפסד הזה אמור לשנות את המדיניות הכלכליות של יעקב שחר, שלא יקטין את התקציב אבל ייתכן מאוד שימשיך, במידה מסוימת, את מדיניות שדרוג הצעירים על חשבון רכישות של שחקני מפתח. בינתיים, מתברר כי החלו שיחות בנוגע לעומרי בן הרוש וחן עזרא. השניים עשויים לסכם כבר בימים הקרובים את התנאים בחיפה. גם קובי מויאל ואריאל הרוש על הכוונת של הירוקים ונעשו גישושים ראשונים אצל המועדון מהבירה. ניר דוידוביץ' אמר אתמול כי קיבל הודעה מחיפה כי היא מעוניינת בו לעונה הבאה, ובקרוב הצדדים ישבו כדי לסכם את הפרטים.

כפי שפורסם לפני ארבעה ימים בוואלה! ספורט, אלישע לוי הוא המועמד המוביל לחתום בהפועל באר שבע וצפוי לעשות זאת השבוע. המאמן אמר אתמול: "בניגוד לפרסומים, לא סיכמתי בהפועל באר שבע וגם לא ישבתי איתם עדיין. אני מציע שנמתין עוד שלושה ימים לפני שיתבררו הדברים".

צפו במכבי חיפה מפסידה בתוספת הזמן בגמר הגביע

הירוקים זעמו בסיום על חוסר הספורטיביות בשער הניצחון

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully