וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "המשחק לא הוכרע בזריקות שלי"

לברון המעיט בחשיבות של שתי ההחטאות שלו מהקו בדקת הסיום. גריינג'ר: "הסוד הוא לעצור את כולם פרט לוויד ולברון"

לברון ג'יימס הוביל הלילה (בין שלישי לרביעי) את מיאמי שלו בנקודות (28) בריבאונדים (9) ובאסיסטים (5), בפעם ה-22 בקריירת הפלייאוף שלו, כשהבא בתור אחריו ברשימה זו נמצא לארי בירד עם 13 פעמים, אבל אף אחד לא יזכור לו את זה. כל מה שייזכר מהערב של קינג ג'יימס הוא שתי החטאות מהקו 54 שניות לסיום, כשההיט היו בפיגור נקודה, בדרך להפסד ביתי 78:75 שקבע 1:1 בסדרה.

"המשחק לא מוכרע בשתי זריקות עונשין", תירץ לברון בסיום. "אבל כן רציתי לעשות את העבודה בשביל החברים שלי לקבוצה, ואני אקבל עוד הזדמנות לעשות את זה, כי אני יודע שאני שוב אגיע לקו בסיטואציה כזו, ואז אני אקלע את הזריקות".

אריק ספולסטרה, שראה את שחקניו קולעים ב-1 מ-16 מחוץ לקשת אחרי ש-0 מ-6 מאותו טווח הספיק להם לחלץ ניצחון במשחק הראשון בסדרה, לא הפיל את האשמה על היעדרותו של כריס בוש הפצוע: "ברוכים הבאים לפלייאוף, זו הגישה בה אנחנו מסתכלים על זה. הסדרה התחילה באמת רק כשהם ניצחו במגרש שלנו, ועכשיו צריך לאסוף את עצמנו ולהיות מוכנים למשחק השלישי. זה כל מה שמשנה כרגע".

בצד המנצח היה דני גריינג'ר, ששם דגש על הצד ההגנתי של הפייסרס: "השלישי ברשימת הקלעים שלהם קלע חמש נקודות, וזה מה שצריך לעשות מולם. אם לברון היה מסיים עם 11 אסיסטים הם בטח היו מנצחים, אבל הוא ו-וויד קלעו הרבה בזמן שאנחנו עצרנו את כל השאר". מאמנו פרנק ווגל הוסיף: "הגנה וריבאונדים, ככה הקבוצה הזו מנצחת משחקים. ככה ראיתי משחקים בפלייאוף המזרח כשגדלתי. אנחנו יודעים שהתקפה באה והולכת, בעיקר נגד קבוצה הגנתית מעולה כמו מיאמי, אבל גם אנחנו די טובים בזה".

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully