וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב נאמן: "אנחנו צריכים את הקהל בכושר טוב"

במכבי ראשל"צ מוכנים לפתיחת סדרת הגמר מול הפועל ראשל"צ. פישלוביץ': "דרבי כזה בגמר זה הקלאסה של הכדוריד"

סדרת הגמר המותחת בליגת העל בכדוריד נמצאת ממש בפתח. ביום שישי הקרוב ייפגשו מכבי והפועל ראשון לציון, כאשר לצהובים יש את יתרון הביתיות בסדרת הטוב מחמישה משחקים. האלופה כבר החלה בהכנות לקראת המפגש מול מחזיקת הגביע, זו שכבר הדיחה אותה בשלב רבע הגמר בבית מכבי. מכירת הכרטיסים למשחק החלה כבר ביום שלישי, והצפי הוא שהקופות לא ייפתחו כלל ביום המשחק.

"גם אנחנו רעבים", אמר יואב נאמן, קפטן מכבי ראשון לציון באתר קבוצתו. "כמו אותם צעירים של הפועל, גם אנחנו משחקים על צלחת האליפות, ואין דבר שמביא יותר רעב מזה. אסור לשכוח שגם אצלנו יש צעירים שרוצים להטביע את חותמם ומחכים לסדרה הזו. לקהל תפקיד מאוד משמעותי. אנחנו צריכים לקבל את כל הביטחון מכל מקום במערכת, והמקום הראשון ממנו אנו שואבים את הביטחון שלנו זה הקהל שלנו. אני רואה שבכל משחק יש יותר קהל בבית מכבי, קהל שיותר מעורב ובישורת האחרונה אנחנו צריכים את האוהדים בכושר טוב, כמו שאנחנו צריכים להיות בכושר טוב".

שוער הפועל ראשון לציון ניב "פיש" פישלוביץ' היה המצטיין במשחק הגדול שנערך באוניברסיטת תל אביב. הוא נכנס במחצית הראשונה במקומו של טומיסלאב סטויאקוביץ' לשער, והרבה בזכותו מחזיקת הגביע עלתה לגמר הפליאוף מול מכבי ראשון לציון. "הדג" פתח גם פה, וסיפר לאתר הקבוצה לקראת המשחק הראשון בסדרת גמר-יד 2011/12: "דרבי ראשל"צי בגמר זה הקלאסה של הכדוריד. זהו משחק שונה לחלוטין וסדרה שונה לחלוטין. נקווה שכולם נתנו לראש ולגוף לנוח ביום המנוחה ודרך האימונים נכנס להילוך מהיר עם הכנה מנטאלית ופיזית טובה".

השוער הוסיף: "כל אחד יעשה את הסוויץ' מאסא למכבי. תהיה סדרה קשה ואת זה כולם יודעים. אני מקווה מאוד שאנחנו נעשה את העבודה הטובה שלנו, בלי הפצועים ועדיין עם האנרגיות והאמוציות שלנו כקבוצה". עידן מימון הסיר את הסד שקיבע את הפגיעה בידו, הוא עובר טיפולי פיזיותרפיה אבל צפוי להיעדר מהמשחק הראשון ביום שישי.

הערב (21:00, סביון) הפועל פתח תקוה מארחת את א.כ נס ציונה במשחק המבחן על מקום בליגת העל. המלאבסים זקוקים לניצחון ביותר משישה שערים כדי להעפיל לליגת העל, לאחר שאמש מכבי פתח תקוה נכשלה במשימתה למרות שסיימה ב-29:29 מול א.ס סביון ששרדה בליגה הבכירה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully