וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה: "טביב קצת הרס לנו את השמחה"

הפועל ת"א חגגה את הזכייה בגביע בצל המהומה התורנית עם הבעלים. שירזי: "אל תמהרו להוריד את המסך על המועדון הזה"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב חגגה הלילה (בין שלישי לרביעי) במסעדת מפגש הסטייק את הזכייה השלישית ברציפות של הקבוצה בגביע המדינה אחרי ניצחון דרמטי 1:2 על מכבי חיפה, כשעל השמחה העיבה המהומה התורנית עם הבעלים אלי טביב, שהאשים אחרי המשחק את שי אבוטבול בכך ששלח אליו עבריינים, והצהיר: "אני כאן גמרתי".

שי אבוטבול וסלים טועמה זעמו אתמול בעקבות הדברים, וטועמה אף ירה בתגובה: "אם הוא נשאר בהפועל, אני לא. אין לא מה לחפש פה, אף אחד לא רוצה אותו בקבוצה". במהלך החגיגות אמר טועמה: "אחרי מה ששמעתי שהוא אמר היום, הוא הרס לנו קצת את השמחה, לי אישית בכל אופן. אבל אני אנסה ליהנות ממנה כמה שאפשר, הגביע הזה וכל השמחה הזאת מגיעים לקהל הזה אחרי כל השנה הזאת".

עומר דמארי הוסיף: "עם כמה שזה קשה ודברים משפיעים עלינו העונה, עשינו את זה כמו שצריך לפחות בגביע. אני מאמין שהרוב יישארו פה בעונה הבאה". עוזר המאמן שביט אלימלך אמר: "צריך לשמור פה לפחות על 80-90 אחוז מהחבר'ה, גם הצעירים וגם הוותיקים. יגאל, ואליד, חבר'ה שלא נגמרים בלי עין הרע, ואני מקווה שנצליח לעשות את זה".

כרגע, מרבית השחקנים כדוגמת טועמה, אבוטבול, לאלה ואחרים הסכימו להמתין עד כחודש ימים ולראות אם יש בעל בית חדש להפועל ואז לתת אופציה ראשונה לאדומים להחתימם לעונה הבאה, אך במידה ולא תרשם התקדמות בנושא כבר בשבועיים הקרובים, רוב השחקנים יחפשו קבוצה חדשה.

ניצן שירזי נראה שמח במיוחד בחגיגות ואמר: "אם היית אומר לי לפני חמישה חודשים שאני אשב פה עכשיו אחרי שלקחתי גביע וסיימתי מקום שני עם הפועל תל אביב הייתי אומר לך שאתה חולם, הוזה. אל תמהרו להוריד את המסך על הפועל תל אביב, זה לא חכם לעשות כי הפועל תל אביב כמועדון זה עוצמות מטורפות, חוזק, חסינות. מועדון שיוצא ממקומות מטורפים פשוט, עומד על הרגליים יציב חזק וגם לוקח תארים על הדרך".

בסביבת המאמן משוכנעים כי רוכש חדש יגיע ויעמיד תקציב גבוה בעונה הבאה. בכל מקרה, שירזי שחתם במועדון צפוי להמשיך, אך גם הוא יודע שיהיה חייב להיות סבלני עד אשר יתברר עתיד הקבוצה בנושא הכלכלי. שירזי אמור לשוחח היום עם טביב ולבקש שידאג להחתים לו לפחות את הצוות המקצועי הקיים הכולל את יעקב הלל, שביט אלימלך, רון צבילין ויום טוב טליאס. הבעיה גם בעניין זה היא שהצוות המקצועי רוצה לפחות את אותם התנאים שקיבלו העונה, וספק גדול אם טביב יאפשר זאת.

כרגע גם לא ברור האם הקפטן ואליד באדיר, שלא הגיע לחגוג עם חבריו אמש וצפוי להודיע על פרישה, יהיה מעוניין בתפקיד במועדון, למרות ששירזי מעוניין בו כסקאוט. מרקו שולר נפרד אתמול מחבריו לקבוצה ולא אמור לשוב בעונה הבאה. אפולה אדל, מירקו אורמוש ונוסא איגייבור נמצאים בחוסר ודאות לגבי העונה הבאה, אך במצב הקיים גם הם סיימו את חלקם וימתינו להצעות מאירופה. טוטו תמוז אמור לחתום בגרמניה בקיץ הקרוב ואילו עומר דמארי יעזוב לצרפת, ככל הנראה לליל אחריו היא עוקבת מזה זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully