וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בשיקגו: דרק רוז עלול להחמיץ את כל העונה הבאה

הרכז שקרע את הרצועה הצולבת בפתיחת הפלייאוף יזדקק לתקופת החלמה של 8-12 חודשים. רופא המועדון: "לא נאיץ בו"

מספר ימים לאחר שהודחה באופן סופי מהפלייאוף, שיקגו מתחילה להתעסק בעונה הבאה. וכאשר עוסקים בבולס, מובן שהסוגיה הבוערת שעומדת על סדר היום היא כמובן מצבו הבריאותי של דרק רוז, שקרע את הרצועה הצולבת במשחק הראשון מול פידלפיה וגמר את העונה. לפני שלושה ימים נותח ה-MVP של עונת 2010/11, והלילה (שלישי) סיפק הרופא של הבולס הערכה ראשונית לגבי תקופת היעדרותו מהמגרשים.

"תקופת ההחלמה במקרים כאלה נעה בין 8 ו-12 חודשים, אולי קצת יותר, אולי קצת פחות", אמר בריאן קול. למרות זאת, הבולס שומרים על אופטימיות בנוגע ללמצבו של הרכז: "הוא מתאושש בצורה מצוינת, הניתוח עבר טוב, מאוד ללא הפתעות. אי אפשר לחזות באיזו צורה הוא יחזור, אבל הוא עשוי להיות אותו שחקן בדיוק. בכל אופן, לא נאיץ בו לחזור".

אם כך, במקרה הטוב ביותר, בו רוז יתאושש בפרק זמן קצר במיוחד, הוא ישוב למגרשים לקראת סוף חודש ינואר, 2013. במקרה הגרוע, הוא יחמיץ גם את כל העונה הבאה. הג'נרל מנג'ר של הבולס, גאר פורמן, גם כן מנסה למצוא את חצי הכוס המלאה: "במשך הזמן שביליתי איתו בסוף השבוע, מצב הרוח שלו היה מרומם. הוא נחוש לעבור את תקופת ההחלמה הזאת ולחזור להיות אותו שחקן שהוא היה".

אחיו של הרכז האהוב, רג'י רוז, סיכם: "הוא לא יחמיץ את כל העונה הבאה, פשוט נחזיר אותו באופן איטי. כשהוא יחזור, הוא יהיה פשוט חייב ללמוד איך לסמוך על הגוף שלו".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully