וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: קיירי אירווינג זכה בתואר רוקי העונה

הרכז הנהדר של קליבלנד זכה בפרס כמעט פה אחד: "עונה מדהימה". ריקי רוביו שני, קנת' פאריד שלישי, קוואי לאונרד רביעי

זה היה צפוי במיוחד, ובכל זאת החל מהערב (שלישי) זה רשמי: קיירי אירווינג הוא הרוקי המצטיין של עונת 2011/12. 117 מתוך 120 עיתונאים ברחבי ארצות הברית וקנדה בחרו ברכז הנהדר של קליבלנד, שסיים עונת בכורה גדולה בליגה. אירווינג הוביל את כל הרוקיז העונה בממוצע נקודות (18.5), אחוזים מהשדה (46%) ואחוזים מהעונשין (87%), סיים שני בטבלת האסיסטים (5.4) ואחוזים מחוץ לקשת (39%), כשאחד ההישגים הגדולים ביותר שלו נמצא בסטטיסטיקה של נקודות ברבע האחרון: עם 6.4 נקודות למשחק, אירווינג מדורג רביעי בכל הליגה.

"ההתקדמות שלו מהמשחק הראשון למשחק ה-50 ככל הנראה היתה מעל הציפיות של כולם", אמר מאמנו של אירווינג בקליבלנד, ביירון סקוט. "אני לא חושב שאף אחד ציפה ממנו לעשות את מה שעשה העונה". ילד הפלא עצמו אמר: "זו היתה עונה גדולה, מאוד נהניתי. זה מיוחד, כי הגעתי לכאן כילד בן 19 ונתנו לי להיות עצמי לכל אורך הדרך".

אירווינג, נציג קליבלנד הראשון שזוכה בתואר מאז לברון ג'יימס, צבר 592 נקודות כוללות והקדים במירוץ את ריקי רוביו, שנתן לו פייט טוב עד הפציעה הקשה באמצע העונה. רוביו עצמו קיבל 170 נקודות, קנת' פאריד המצוין מדנבר סיים שלישי עם 129 נקודות, כשמקבלי קולות נוספים הם קוואי לאונרד (47), אימאן שאמפרט (33), קליי תומפסון (30), אייזאה תומאס (28), ברנדון נייט (21), צ'נדלר פארסונס (14), מרשון ברוקס (4), קמבה ווקר (3) וג'וש סלבי (1).

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully