וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "רוצים לשמח את הקהל, עבדנו קשה בשביל זה"

15.5.2012 / 17:45

לקראת המשחק הרביעי בסדרה מול באר יעקב (ד', 18:00, ONE), תתקיים הקרנה משותפת של המשחק לאוהדים האדומים

זכייה באליפות או משחק חמישי ומכריע בסדרת הגמר? הפועל תל אביב ומכבי "איתי" באר יעקב מגיעות למשחק הרביעי בסדרה המרתקת ביניהן מחר (רביעי, 18:00, ONE), כשהאדומים צועדים ביתרון 1:2 אחרי הניצחון הגדול בהדר יוסף. חמש שנים מאז קמה הפועל תל אביב מחדש כהפועל אוסישקין, היא תנסה לסגור את הסיפור סופית.

מי שהחמיץ את עלילות הפרק האחרון, נזכיר כי המשחק השלישי היה מהפחות צמודים בסדרה והסתיים בניצחון 65:86 לאדומים. לקראת המשחק הקצתה הנהלת באר יעקב כמאה כרטיסים בלבד לאוהדי האדומים, ומאות מאוהדי הקבוצה הגיעו לבאר יעקב בניסיון לרכוש כרטיסים למשחק, אך ללא הצלחה. קרוב ל-600 אוהדים מקרב חברי העמותה נרשמו להגרלה בה חולקו עשרות כרטיסים בלבד.

מהסיבה הזו החליטה הנהלת הפועל תל אביב לאפשר לאוהדים הרבים שנותרו ללא כרטיסים לצפות במשחק במשותף החל מהשעה 17:30 בהקרנה שתתקיים במועדון הביפר ברחוב רוטשילד 28 בתל אביב על גבי מסך LED ענק, כשבהנהלה מצפים למאות אוהדים שיגיעו.

לקראת המשחק, אמר בר טימור: "אני יודע שהיום יש גמר גביע בכדורגל, אבל בשבילנו מחר זה גמר הגביע האמיתי. מבחינתנו התוצאה היא 0:0 ואנחנו באים בשביל לנצח כשלא מעניין אותנו שום דבר מעבר לכך. יש להפועל קהל אדיר שתמך בנו במשך כל העונה ואנחנו רוצים לשמח אותם, עבדנו קשה במשך תקופה ארוכה בדיוק בשביל זה". בכל מקרה, אם באר יעקב תנצח, המשחק החמישי והמכריע בסדרה יתקיים בהדר יוסף ביום ראשון בשעה 19:40.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully