וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012: נבחרת ספרד פרסמה סגל חלקי

דל בוסקה הודיע על רשימת 21, שלא כוללת את שחקני צ'לסי, ברצלונה ובילבאו. על וייה: "מקרה מיוחד, נכריע ב-27 במאי"

אחרי נבחרות רבות שכבר פרסמו את הסגלים, הודיע היום (שלישי) מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה על הסגל של אלופת אירופה והעולם. דל בוסקה פרסם רשימה של 21 שחקנים, כשעד ה-27 במאי הוא יצטרך להשלים רשימה של 23 שחקנים שיסעו ליורו במטרה לשמור על התואר. כזכור, ספרד תשחק בבית ג' יחד עם איטליה, אירלנד וקרואטיה.

מי שנכלל בסגל נכון לעכשיו וצפוי להיות מנופה ממנו הוא דויד דה חאה, שצפוי להשתתף באולימפיאדה עם הנבחרת הצעירה של ספרד. שחקני צ'לסי פרננדו טורס וחואן מאטה יגלו אם הם בסגל הנבחרת רק לאחר גמר ליגת האלופות ב-19 במאי. שחקני ברצלונה ואתלטיק בילבאו יידעו רק לאחר גמר הגביע ב-25 במאי. קרלס פויול הפצוע, כזכור, לא ייטול חלק ביורו.

"כמובן שההחלטה הזו תכאב מעט לחלק מהשחקנים, אבל העדפנו את השיטה על פני יחידים", אמר דל בוסקה במסיבת העיתונאים, "אנחנו לא חושבים רק על יורו 2012, אלא גם על העתיד והזימון הנוכחי הוא כמו תעודת כבוד לחלק מהשחקנים. בספטמבר אנחנו מתחילים את מוקדמות המונדיאל ונזדקק לשחקנים רבים ואלטרנטיבות. כמובן שאנחנו מודאגים שחלק יסבלו מחמרמורת מסוימת אחרי העונה הנוכחית. אין לנו הרבה זמן לעבוד, אבל אנחנו חייבים להסתגל לתנאים והנסיבות".

דל בוסקה התייחס למקרה של דויד וייה, שנמצא במגמת התאוששות מפציעה שהשביתה אותו במשך זמן רב ועשוי ליטול חלק בגמר הגביע עם בארסה: "הוא מקרה מיוחד, נצטרך להכריע ב-27 במאי. הוא מתאושש ויכול להיות שישחק ביורו. אנחנו מעריכים מאוד את הרצון והתשוקה שלו לשחק".

הסגל המלא:

שוערים: איקר קסיאס (ריאל מדריד), דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), פפה ריינה (ליברפול)

מגנים: אלבארו ארבלואה (ריאל מדריד), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), ג'ורדי אלבה (ולנסיה), ראול אלביול (ריאל מדריד), אלבארו דומינגס (אתלטיקו מדריד), איגנסיו מונריאל (מלאגה), חואנפראן (אתלטיקו מדריד)

קשרים: איסקו (מלאגה), צ'אבי אלונסו (ריאל מדריד), סנטי קאסורלה (מלאגה), בנאט (בטיס), חאבייר גארסיה (בנפיקה), ברונו סוריאנו (ויאריאל), דויד סילבה (מנצ'סטר סיטי)

חלוצים: אדריאן (אתלטיקו מדריד), רוברטו סולדאדו (ולנסיה), חסוס נאבאס (סביליה), אלבארו נגרדו (סביליה)

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully