וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסרי: "אוהדי ארסנל יחגגו מקום 3, אני את האליפות"

קשר מנצ'סטר סיטי הפציץ אחרי האליפות: "יכולתי להישאר שם, לקבל כסף ולא לזכות בכלום. הרבה עושים את זה בארסנל"

יומיים אחרי הזכייה באליפות, מתפנה קשר מנצ'סטר סיטי לסגור חשבון עם אוהדי הקבוצה שלו לשעבר, ארסנל. קשר נבחרת צרפת הגיע למועדון הצפון לונדוני ב-2008 ושיחק שם במשך שלוש עונות, עד שבקיץ עבר למיליארדרים ממנצ'סטר סיטי תמורת 24 מיליון ליש"ט והכפלת שכרו ל-170 אלף ליש"ט בשבוע.

נאסרי, שספג ביקורת חריפה לאחר שהחליט על המעבר לסיטיזנס ובנוסף ספג קריאות בוז באצטדיון האמירויות כשהגיע לשם עם קבוצתו החדשה, אמר: "שאוהדי ארסנל יתרכזו בחגיגות ההישג של זכייה במקום השלישי ואני אתרכז בלזכות בתארים". בנוסף, סגר נאסרי חשבון גם עם חבריו לשעבר בקבוצה והאשים אותם בהסתפקות במועט: "אנשים בארסנל ניסו להמציא שבאתי לכאן רק בגלל הכסף. אני מקווה שהם צופים בי עכשיו, כשאני זוכה באליפות הפרמיירליג. כיוון שאני מאמין שהם לא זכו באף תואר כבר כמה שנים.

"קיבלתי את ההחלטה הקשה לבוא ולהילחם על מקומי במועדון גדול והוכחתי שזו הייתה החלטה נכונה. אני מקווה שעכשיו אוהדי ארסנל יכולים להמשיך בחיים שלהם ולשכוח ממני. אם כל מה שמעניין אותי זה כסף, ההחלטה הכי נוחה הייתה להישאר בארסנל, לקחת את הכסף שלי כל שבוע ולשחק באופן קבוע. יש הרבה אנשים שעושים את זה עכשיו בארסנל".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully