וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילס, סקוטלנד ואירלנד רוצות לארח את יורו 2020

שלוש המדינות הודיעו לאופ"א על רצונן לארח את הטורניר והן ככל הנראה יתמודדו נגד טורקיה. ההחלטה בעוד שנה וחצי

קצת לפני פתיחתו של טורניר יורו 2012 בפולין ובאוקראינה, מסתבר שיש מועמדות חדשות לאירוח הטורניר שיתקיים בעוד שמונה שנים. כזכור, טורניר יורו 2016 בו תגדל כמות הנבחרות מ-16 ל-24 יתקיים בצרפת. המועמדת היחידה שהייתה עד עכשיו לאירוח הטורניר ב-2020 הייתה טורקיה, שהפסידה לצרפת במאבק על אירוח הטורניר בעוד ארבע שנים.

היום (שלישי) פורסמו ברחבי בריטניה ידיעות לא רשמיות לפיהן שלוש מעוניינות לארח את הטורניר: ווילס, סקוטלנד ואירלנד. תחילה דובר על כך שווילס וסקוטלנד, שתיים ממדינות האי הבריטי, התכוונו להגיש את ההצעה לבד. אחרי שהבינו שם כי לשתי המדינות לא תהיה יכולת להעמיד 10 איצטדיונים ראויים, הן צירפו להצעה שלהן את אירלנד.

באופ"א יחליטו על מארחת טורניר יורו 2020 בעוד שנה וחצי. סקוטלנד הגישה בעבר הצעה לאירוח יורו 2008 יחד עם אירלנד, אלא שההצעה הזאת נדחתה בשלב מוקדם. ווילס וסקוטלנד התכוונו להגיש הצעה לאירוח יורו 2016, אך בסופו של דבר לא עשו זאת.

נכון לעכשיו, דווקא ההצעה של טורקיה נראית פחות טוב על הנייר משתי סיבות: 1. פרשות שחיתות ומכירות משחקים בכדורגל הטורקי. 2. מועמדותה של איסטנבול לאירוח המשחקים האולימפיים ב-2020.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully