וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: גרנט ופרטיזן יודיעו על פרידה ביום ד'

בסרביה מתייחסים לעזיבה של הישראלי כאל עובדה מוגמרת ועסוקים בשאלת המחליף. ברביעי המאמן ייפגש עם ההנהלה

אחרי שכבר ביום ראשון סוכנו של אברהם גרנט צוטט בתקשורת הסרבית כמי שאומר שהמאמן הישראלי צפוי לעזוב את פרטיזן בלגרד, ביומיים האחרונים התקשורת הסרבית מתייחסת לעזיבה כאל עובדה מוגמרת וההערכות הן שמחר (רביעי) המאמן והמועדון יודיעו רשמית על פרידה.

בפרטיזן סירבו למסור פרטים על הנושא וצבא העיתונאים שעוטף את הקבוצה חילץ אתמול בערב שני משפטים מדובר המועדון ננאד דנילוביץ', שאמר: "עדיין אין חדשות. גרנט באנגליה והוא יחזור לפגישה בבלגרד ביום רביעי". בכל מקרה, החל מאתמול בבוקר התקשורת המקומית עוסקת כמעט באובססיביות בשאלת המחליף את הישראלי, כשאופציה שהוא ימשיך כלל לא מוזכרת או נלקחת בחשבון. כרגע השם החם הוא זה של ולדימיר ורמזוביץ', ששיחק בקבוצה בשנות ה-80, אימן אותה באמצע העשור הקודם והוביל אותה לשמינית גמר גביע אופ"א.

אגב גרנט, כצפוי השם של המאמן הישראלי כבר מככב באנגליה בהקשר של עבודה שם. לפני מספר ימים הוא הוזכר כמועמד לבולטון ואתמול, אחרי פיטוריו של אלכס מקליש מאסטון וילה, נכתב ב"טלגרף": "יש כמה מאמנים שעשויים להיות מועמדים. ידוע שאברהם גרנט מעוניין לשוב לכדורגל האנגלי, אך יחד עם זאת הסיכוי שווילה תתעניין בו הוא נמוך".

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully