וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס הניף שלט: "נוח על משכבך בשלום, פרגי"

מנצ'סטר סיטי חגגה את האליפות והחלוץ הארגנטינאי שוב ביצע מעשה מטופש. טורה: "זה היה בלתי ייאמן", אגוארו: "לא האמנתי"

יממה לאחר הניצחון הדרמטי על קווינס פארק ריינג'רס (2:3) והזכייה באליפות השלישית בתולדותיה, ביצעו שחקני מנצ'סטר סיטי סיבוב עם אוטובוס המועדון ברחבי העיר. בסופו של דבר התאספו אלפי אוהדים עם שחקני הקבוצה, המנג'ר רוברטו מאנצ'יני וחברי ההנהלה בכיכר אלברט. משם הם המשיכו לנסיעת דאווין עד לרחוב קורפוריישן. כל הרחובות היו מלאים באלפי אוהדים לבושים חולצות תכולות.

מי שהרס את כל הפסטיבל כהרגלו היה קרלוס טבס. במהלך החגיגות הניף החלוץ הארגנטינאי באקט מטופש מאוד שלט עם הכיתוב: "RIP FERGIE" (נוח על משכבך בשלום, פרגי). כזכור, לטבס מערכת יחסים מורכבת מאוד עם מנצ'סטר יונייטד לאחר ששיחק שם ועזב באקורדים צורמים ליריבה העירונית. על פי ההערכות, טבס הניף את השלט כתגובה לדברים שאמר בעבר פרגוסון. מנג'ר יונייטד נשאל ב-2009 האם מנצ'סטר יונייטד תגיע אי פעם לדרבי כאנדרדוג וענה: "לא בתקופת חיי".

צפו בטבס מחזיק בשלט השערורייתי

הקפטן וינסנט קומפני, אדין דז'קו והמנג'ר רוברטו מאנצ'יני יצאו לקהל והתחככו בו, כמו גם השוער ג'ו הארט. קרלוס טבס נשאר על האוטובוס, יחד עם שחקנים אחרים. מריו באלוטלי לא היה באירוע לאחר שטס למילאנו מוקדם יותר. קומפני אמר שהתקשה להתמודד עם החמרמורת אחרי לילה ארוך במיוחד: "קשה לי לזכור מה קרה אתמול. התעוררתי מבולבל עם מדליה על הצוואר ואמרו לי שהמסיבה הייתה מצוינת. בפעם הבאה שנזכה באליפות אני חושב שאשתה פחות וארקוד יותר".

יאיא טורה אמר: "יש לנו שחקנים מצוינים ואנחנו הולכים ומתפתחים. יש לנו כישרון עצום ואני חושב שבשנה הבאה נשיג יותר תארים מאשר השנה. זה היה בלתי ייאמן. כשנותרו לנו רק 10 דקות חשבתי שאנחנו צריכים קודם כל שער אחד כי להפסיד עונה שלמה ואליפות בבית היה יכול להיות אסון. אני מאושר מאוד, אני חושב שהאליפות הזו מגיעה לנו, מגיעה לאוהדים שלנו ולמנג'ר. לכל המועדון מגיעה האליפות".

אוהדי מנצ'סטר סיטי. AP
אווירת חג. אוהדי סיטי/AP

סרחיו אגוארו, שכזכור כבש את שער הניצחון, הוסיף: "הדבר היחיד שאני יכול לומר הוא שאני מאושר מאוד. האמת היא שאנחנו בקושי מאמינים לזה בעצמנו. חשבנו שהליגה כבר אבודה, אבל תודה לאל שזה הסתדר לנו. השגנו שני שערים בחמש דקות, זה היה יוצא דופן". קרלוס טבס אמר: "אני מאושר מאוד מאוד. המשחק הזה היה לא הגיוני. כשאתה מסיים עונה כזו ארוכה תמיד תהיה חייב לסיים אותה בדרך הקשה. בוא נקווה שנוכל לזכות בעוד תארים. אני מרגיש מאוד שזכיתי באליפות".

נשיא המועדון חאלדון אל מובארק מאמין שהטירוף של יום ראשון הוא טירוף סיטי טיפוסי. "כולם ירוויחו את הניסיון שלהם ממה שקרה ביום ראשון. אני לא חשוב שיש עוד ליגה שתוכרע כך עוד הרבה שנים", אמר אל מובארק אולי אנשים אחרים חשבו שיהיה למשחק הזה סוף סיטי טיפוסי, אבל אנחנו לא סיטי טיפוסית, שברנו לכולם את המיתוס הזה. זו לא קבוצה שהולכת להירגע מהאליפות. עכשיו אנחנו רוצים לשכוח מהמיתוס הזה של סיטי טיפוסית. המועדון הזה רוצה לנצח יותר מכל דבר אחר ונילחם עד השריקה האחרונה בכל משחק".

אל מובארק המשיך ואמר: "היו לנו שתי אפשרויות. יכולנו להניף דגל לבן או להרים את עצמנו ולהילחם עד השנייה האחרונה. אני זוכר שירדתי לחדר ההלבשה וידעתי שלא נוותר עד הסוף. משהו בי אמר לי שלא נוותר. הייתה לי שיחה עם רוברטו. שנינו התבוננו אחד בשני והחלטנו להוריד את הלחץ מכולם. הרגשנו שעם קצת מזל אפשר לעשות את זה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

שחקני מנצ'סטר סיטי בתהלוכת האליפות. רויטרס
אליפות ראשונה אחרי 44 שנה חוגגים בסטייל/רויטרס
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים אליפות על אוטובוס. רויטרס
הם לא ישכחו את היום הזה כל כך מהר. שחקני סיטי על האוטובוס/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר סיטי. Chris Brunskill, GettyImages
השכנים הרועשים הרעישו במיוחד/GettyImages, Chris Brunskill
רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
הוא כבר חשב שזה לא יקרה. מאנצ'יני/GettyImages, Alex Livesey
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין) עם גאל קלישי. Chris Brunskill, GettyImages
"לא האמנו שזה יקרה". אגוארו עם קלישי/GettyImages, Chris Brunskill
קרלוס טבס שחקן מנצ'סטר סיטי. Chris Brunskill, GettyImages
אפילו הוא היה בין החוגגים. טבס/GettyImages, Chris Brunskill
אדין דז'קו שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
אחד מכובשי השערים היקרים. דז'קו/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully