וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס"א כמעט עשתה סנסציה, אבל הפועל ראשל"צ בגמר

התל אביבים היו צריכים ניצחון בהפרש של 8 שערים, אותו השיגו אבל איבדו בשניה האחרונה של ההארכה. האדומים עלו לגמר

דרמה גדולה התרחשה הערב (שני) באולם האוניברסיטה בתל אביב, ובסיומה הפועל ראשון לציון עלתה לגמר הפלייאוף בכדוריד אחרי שהפסידה 32:27 לאס"א תל אביב ונמנעה מהפסד של שמונה שערים שהיה שולח את אס"א לגמר. ההכרעה במשחק הזה הגיעה לאחר שתי הארכות, מאחר ואס"א תל אביב הובילה פעמיים בהפרש של שבעה שערים, ובמהלך ההארכה כבר הובילה בשמונה שערים. בסופו של דבר, האדומים מעיר היין עשו את העבודה, והם אלה שיתמודדו על התואר נגד האלופה מכבי ראשון לציון.

אס"א תל אביב שלטה במשחק כבר מתחילתו והובילה 9:13 בסיום המחצית הראשונה, ובכל זאת, הדרך משם ועד ליתרון של שבעה שערים ויותר נראתה ארוכה מאוד. במחצית השניה נמשכה המגמה של השליטה של אס"א במשחק. ראשון לציון, ששיחקה ללא עידן מימון הפצוע, לא הצליחה להבקיע במשך 9 דקות ואנדריי טרונבוי העלה את אס"א ליתרון 9:15.

בשלב מסויים המומנטום של אס"א נקטע, ומהצד השני ניצלו את זה טל הרשקוביץ' ובויאן בוטוליה, שצימקו ל-17:14. 10 דקות לסיום המשחק, דן נתן גרם לאנשי אס"א לחזור ולהאמין שכבש את שערו החמישי במשחק וקבע 15:20. לצד דקות מצויינות של שוער אס"א מישה לוין, שחקני הפועל ראשון לציון ביצעו טעויות בהתקפה ועבירות חמורות בהגנה, שעלו להם בהרחקות לשתי דקות ובפיגור של 7 שערים כשנותרו 5 דקות לסיום. במאני טיים, גם אס"א סבלה מנחיתות מספרית בגלל עבירה קשה, וראשון לציון הצליחה לצמק למינוס 6. ההפרש הזה היה טוב לה, אבל אס"א לא ויתרה עד לשניה האחרונה, ובדיוק כשהיא הגיעה, דן נתן כבש במהלך אדיר בהתקפה האחרונה של המשחק כדי לקבוע 18:25 ולשלוח את שתי הקבוצות להארכה.

בתחילת ההארכה, אס"א נהנתה מיתרון מספרי זכר לדקות האחרונות של הזמן החוקי, ומירו באריסיץ' העלה אותה להפרש של 8 שערים, כשבמצב הזה היא עולה לגמר הפלייאוף. מישה לוין המשיך לעצור פנדלים, וההגנה של האדומים המשיכה לעשות טעויות קריטיות], כשאת החלק הראשון של ההארכה אס,א סיימה ביתרון מבטיח של 20:28. בחלק השני של ההארכה לא הובקעו שערים ושויר טוראל מאס"א הורחק בשתי דקות כשנותרה 1:20 דק' לסיום. ראשון לציון לא ניצלה את זה והחטיאה, אס"א יצאה להתקפה אחרונה אבל ויורל מאזילו בחר לזרוק לשער 15 שניות לסיום במקום לשמור על הכדור. הוא החטיא, וטל הרשקוביץ יצא להתתקפה אחרונה כדי לכבוש לראשון ולקבוע הארכה נוספת אחרי שהלוח הראה 21:28 לאס"א תל אביב. כאן האדומים הצליחו לייצר מומנטום ולכבוש שלושה שערים בפתיחת ההארכה השניה כדי לצמק ל-28:24 אחרי טיל של בוטוליה לחיבורים. דקה וחצי מפתיחת החלק השני של ההארכה השניה, טל הרשקוביץ כבש את שערו השביעי במשחק והקטין ל-30:26. בסופו של דבר המשחק הסתיים ב-27:32 לאס"א תל אביב, שחגגה עלייה לסדרת הגמר-יד מול יריבתה העירונית, מכבי ראשון לציון.

כבשו לאס"א תל אביב: מירו באריסיץ', דן נתן, אנדריי טרנובוי 7, אלכס בזברחני 4, דן מירקוס 3, עידו טוראל, ויורל מאזילו, עידו לביא, גיל פומרנץ 1 כל אחד.

כבשו להפועל ראשון לציון: בויאן בוטוליה 9, טל הרשקוביץ' 7, גיא כהן וערן צרפתי 4 כ"א, מאריוס לפ 2 סשה צ'ודונובסקי ועוז חממי 1 כל אחד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully