וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס שוקל לעזוב את ישראל

14.5.2012 / 20:01

הקשר מעוניין לשהות לצד משפחתו וחושש מהמצב הביטחוני. ברקת תפנה לאלישע לוי, ורק אם יסרב למועמדים האחרים

קשר הפועל באר שבע, וויליאם סוארס, שוקל לעזוב את ישראל לצמיתות ולא להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. סוארס שוחח עם הנהלת הקבוצה בימים האחרונים והודיע להם כי הוא מעוניין לשהות לצד אשתו ובתו בפורטוגל. בנוסף, סוארס נימק את רצונו לעזוב את ישראל בגלל המצב הביטחוני בדרום.

בימים הקרובים צפויה שיחה בין ההנהלה לשחקן על מנת לנסות ולשכנע אותו להישאר בקבוצה. אחת האפשרויות שעלתה: לשחקן יוצע להתגורר מחוץ לעיר, יחד עם משפחתו. מתברר כי אתמול שוחררו שלושה זרים מהקבוצה (גרביץ', בוז'וביץ' וקיסו, שחזרו לארצם), ואילו איבן גארידו יעזוב את ישראל ביום שלישי ולא ימשיך בקבוצה.

בקרוב יוצעו חוזים לאביתר אילוז, אוהד לויטה שרוצה לחזור לאירופה וליוסי שבחון. כעת מתברר כי במועדון ייפגשו גם עם אבי יחיאל, המסיים חוזה בקבוצה, במטרה לבדוק אפשרות שימשיך. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, שלושת המועמדים לאימון הקבוצה הם אלישע לוי, אלי כהן ומוטי איווניר, כשהבוקר התברר שגם אלי כהן מבית"ר ירושלים מועמד לתפקיד במידה שאלישע לא יגיע. ברקת תפנה לאלישע לוי עד סוף השבוע. הבעלים תיפגש עם לוי רק לאחר פגישה נוספת עם המנכ"ל אסי רחמים. הפגישה בין רחמים וברקת היום עסקה בעניינים ביורוקרטים בלבד, וביומיים הקרובים תיערך פגישה נוספת.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully