וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת ורחמים נפגשו בנוגע למינוי מאמן

14.5.2012 / 10:42

הבעלים נפגשה עם המנכ"ל, אלישע לוי יקבל פניה בהמשך. ברקת: "לא פניתי לאף אחד". בקרוב: מו"מ עם שבחון ולויטה

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, נפגשה היום (שני) עם המנכ"ל אסי רחמים בנוגע למינוי המאמן לעונה הבאה. שמו של אלישע לוי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט לפני כחודש, יעלה בפגישה. שמו של אלי כהן יעלה במידה ויובהר שלוי לא מעוניין להגיע, אם כי בסביבתו של האחרון לא פוסלים אפשרות כזאת.

לוי נפגש עם מכבי תל אביב, אבל הוא מועמד יחד עם שורה של מאמנים אחרים ובמועדון מקווים לפתוח במשא ומתן איתו כבר השבוע. בימים האחרונים עלה שמו של מאמן נוסף, אלי כהן מבית"ר ירושלים, אבל האופציה הזאת תהיה ריאלית במידה והוא לא יאריך את חוזהו בבירה, ולוי לא יחתום בבאר שבע. "עדיין לא פניתי לאף מאמן, לא אעשה זאת לפני שאקיים פגישת עבודה", הבהירה אתמול ברקת.

כפי שכבר פורסם, במועדון יציעו ליוסי שבחון חוזה לעונה נוספת ואילו אוהד לויטה, שרוצה לעזוב לאירופה בעונה הבאה יתבקש להישאר בתמורה לשדרוג תנאיו בקבוצה. ברקת תנסה להשאיר גם את סיראז' נאסר, שלאחרונה התקבלו דיווחים כי הוא רוצה לעזוב לאירופה. ייתכן ויפנו לסוכנו, דודו דהאן, במטרה להאריך את החוזה. לעודד גביש חוזה לעונה נוספת וכל עוד לא תתקבל הצעה עבורו הוא יישאר בקבוצה. כל הזרים מלבד וויליאם סוארס אמורים לעזוב. מתברר כי גם המגן אביתר אילוז מסיים חוזה העונה בקבוצה, ובקרוב אמורים נציגיו להיפגש עם ההנהלה בנוגע להארכת חוזהו. אילוז זוכה לעדיפות מסוימת בשל היותו שחקן בית ושחקן שמזוהה עם הקהל.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully