וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני בת ים ירדה לליגה א'

הקבוצה של דורון ממן הפסידה 2:1 בנצרת עילית ותרד לליגה השלישית. הכח עמידר שרדה אחרי 1:3 על הפועל הרצליה

הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו ובתום המשחקים נקבע כי עירוני בת ים היא זו שתצטרף למכבי באר שבע והפועל הרצליה בליגה א'. הקבוצה של דורון ממן הפסידה 2:1 להפועל נצרת עילית ונשרה מליגת המשנה אחרי שלוש עונות ברציפות. הכח עמידר רמת גן שרדה אחרי ניצחון ביתי 1:3 על הפועל הרצליה. מכבי באר שבע נפרדה מהליגה עם 0:4 על נס ציונה.

הפועל נצרת עילית - עירוני בת ים 1:2

הקאמבק המופלא של המארחת הושלם בהצלחה. נצרת עילית נשארה בליגה הלאומית אחרי שצברה 11 מ-15 נקודות בפלייאוף תחתון והשלימה הערב ניצחון שלישי ברציפות. עמאר זידאן ויהודה זנו כבשו למנצחים. אדיר חליפה צימק בדקה ה-90, אבל גם זה לא עזר לקבוצה שלו שירדה לליגה א'. בת ים הייתה חייבת ניצחון בשביל להישאר, אבל המשיכה ביכולת החלשה ממשחקי הפלייאוף ותיפרד מהלאומית אחרי שלוש עונות רצופות.

הכח עמידר רמת גן - הפועל הרצליה 1:3

הסגולים היו תלויים בעצמם ועשו את העבודה מבלי צורך להתעדכן בנעשה בנצרת עילית. שלומי אזולאי עוד העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה השישית והלחיץ את האוהדים בווינטר, אך אור גירו המצוין איזן כעבור שבע דקות ומאור עידה היה אחראי על המהפך שלוש דקות בתוך המחצית השנייה וגירו השלים צמד בדקה ה-78. הכח נשארת בלאומית.

מכבי באר שבע - סקציה נס ציונה 0:4
לבאר שבע: פיראס עוואד (33, 45), עומר מולאי (67, 70)

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully