וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד רוצה להשתתף באירופה

בקבוצה בוחנים אפשרות להשתתף ביורוצ'אלנג' או בליגה הבלקנית בעונה הבאה. קארטר ייבחן בליגת הקיץ של ה-NBA

במכבי אשדוד חגגו אמש (ראשון) עד השעות הקטנות של הלילה את העלייה לפיינל פור אחרי הניצחון המרשים 1:3 בסדרה על גלבוע/גליל. הקבוצה תחל מחר את ההכנות שלה לקראת חצי גמר הפיינל פור, כשביום רביעי צפוי הצוות המקצועי של הקבוצה להגיע לראשון לציון למשחק החמישי של הסדרה בין הקבוצה המקומית לעירוני אשקלון, שיקבע מי מהשתיים תפגוש את קבוצת עיר הנמל בחצי הגמר. "לא משנה את מי נקבל, אנחנו רוצים להיות בגמר", אמרו היום בקבוצה.

בינתיים לוואלה! ספורט נודע שבאשדוד החלו לבצע בתקופה האחרונה את הבדיקות הכלכליות על מנת להשתתף באירופה. בקבוצה הודו שבמידה ולא היו עולים לפיינל פור לא היו שוקלים להשתתף במפעל אירופי, אך מאחר ועשו זאת, הם רוצים לממש את האפשרות. באשדוד בוחנים את אחת משתי האפשרויות, היורוצ'אלנג', המפעל השלישי בחשיבותו של פיב"א, או הליגה הבלקנית, בה זכתה העונה גלבוע/גליל.

"ברמה הכלכלית הקבוצה קיימת ומצליחה הודות לתמיכתו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, וליצחק חדד מנכ"ל "יחד הבונים" שהיא הספונסרית הראשית", הסביר המנהל המקצועי של הקבוצה שי האוזמן, "אנחנו מקווים שנצליח לגייס תמיכה נוספת שתאפשר לנו להתמודד בעונה הבאה גם באירופה. אם לא נמצא מימון כספי, לא נלך להרפתקה הזאת".

ג'וש קארטר, כוכבה של אשדוד, מוזכר כמועמד לכמה קבוצות באירופה, אך בוגר טקסס A&M מתכוון לנסות את מזלו בפעם השנייה בקריירה ב-NBA. קארטר ניסה לעשות זאת כשסיים את הלימודים בקולג' בשנת 2009, ושיחק בליגת הקיץ במדי פיניקס אך לא התקבל. הפעם יש לא פחות מ-4 קבוצות שכבר שוחחו עם סוכניו של השחקן ורוצות אותו בשורותיהם בליגת הקיץ, כשהשחקן מקווה לקבל חוזה למחנה הסופי של הקבוצות לאחר מכן.

בינתיים מי שבירך את אשדוד והמאמן עופר ברקוביץ' על ההישג הוא שחקן מ.כ הבקעה פרנק רובינסון שכתב בדף הפייסבוק שלו: "כל הכבוד למאמן אשדוד. כשהגעתי לפה בדצמבר כולם שמו את הראש שלו על צלחת, שמר על קור רוח והוביל את החבר'ה שלו לפיינל פור עם רק 3 אמריקאים. אז נכון שיש להם את טפירו, אבל אני מצדיע להם שהם לא ויתרו ולא זרקו את המגבת כשהם חיפשו את הכיוון העונה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully