וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: "לקחנו עם קטש אליפות בכל עונה?"

14.5.2012 / 16:29

במועדון הצפוני מגוננים על המאמן ליאור ליובין שימשיך עונה נוספת. בקבוצה רוצים את טראוויס, ג'ונס ויבזורי, קוז'יקרו מתנדנד

ההדחה אמש (ראשון) בסדרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת העל גמרה את העונה של הפועל גלבוע/גליל עליון, אך בקבוצה הצפונית מנסים לא להוריד את הראש למרות האכזבה. "נעשו טעויות ברגעים המכריעים של העונה, זה אין ספק, כולל החלפתו של כריס תומאס ששינתה את הקבוצה", אמר היום אחד מבכירי הקבוצה בשיחה עם וואלה! ספורט, "אבל אם מסתכלים על המכלול, סיימנו במקום השני בליגה הסדירה, זכינו בליגה הבלקנית, זאת לא עונה מדהימה, אבל עונה סבירה".

בקבוצה מגוננים על המאמן ליאור ליובין שאלא אם יקרו דברים מפתיעים מאוד, ימשיך לעונה שלישית, "אפשר לחשוב שעודד קטש לא עשה טעויות ושכל עונה לקחנו איתו אליפות. אז נכון שעכשיו התקציב שלנו יותר גדול, אבל זה לא ערובה להצלחה". בסביבת הקבוצה טוענים כי ליובין לקח קשה מאוד את ההפסדים לאשדוד, וטוען שהמשחק הראשון בסדרה, בו לקחה אשדוד את הביתיות, היה זה שהכריע את הכף, מאחר והקבוצה לא הגיעה באנרגיות הנכונות.

בקבוצה רוצים לשמור על שלד איתן מהעונה הנוכחית. עם ג'וזף ג'ונס כבר מתנהלות שיחות לקראת העונה הבאה, כשבמועדון רוצים גם את רומיאו טראוויס, אך השחקן יבחן אופציות אטרקטיביות אחרות לפני שישיב. וויליאם האצ'ר וקורטני פלס, שמחזיק בחוזה, צפויים לעזוב. בגזרת הישראלי, דגן יבזורי ימשיך להיות הישראלי המוביל של הקבוצה, כשיאן מרטין צפוי לעזוב. שאלת המשך דרכו של עידו קוז'יקרו נשארה פתוחה. בקבוצה מעוניינים לצרף את יועד בית יוסף ממכבי באר יעקב.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully