וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוד ואן ניסטלרוי פרש מכדורגל

ההולנדי בן ה-35 תולה את הנעליים אחרי קריירה מרשימה שכללה אליפויות בספרד ובאנגליה ו-62 שערים בליגת האלופות

רוד ואן ניסטלרוי הודיע היום (שני) על פרישה מכדורגל. החלוץ ההולנדי בן ה-35 שחווה עונה מפוארת ושיחק העונה במדי מלאגה הספרדית, שהבטיחה אמש עלייה היסטורית למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. הוא אמר: "המשחק אתמול היה האחרון שלי. המציאות היא שהגיע הרגע בשבילי לעזוב את הכדורגל. הגעתי לגבול הפיזי שלי ואין רגע טוב יותר לומר שלום מרגע של כזו אופוריה".

ואן ניסטרלוי התחיל את הקריירה בן בוש ההולנדית ולאחר מכן עבר להירנביין. אחרי עונה אחת, נרכש על ידי פ.ס.וו איינדהובן הענקית שבמדיה הוא כבש 62 שערים ב-67 הופעות ליגה. ההולנדי הרשים את אנשי מנצ'סטר יונייטד שהמתינו לו זמן ארוך גם אחרי שחוה פציעה קשה ובעונת 2001/2 הוא נחת באולד טראפורד.

ואן ניסטלרוי כבש 23 שערי ליגה בעונה הראשונה שלו בשדים האדומים ובחמש העונות שלו בסך הכל תחת אלכס פרגוסון הבקיע 95 שערי ליגה ו-150 שערים בכל המסגרות. בקיץ 2006 ריאל מדריד שילמה למנצ'סטר יונייטד כ-24 מיליון ליש"ט והנחיתה את הסקורר הגדול בסנטיאגו ברנבאו, שם הוא שיחק שלוש וחצי, אם כי רק בשנתיים האחרונות היווה פקטור של ממש. בהמשך שיחק שנה וחצי בהמבורג ובעונה האחרונה כאמור לבש את מדי מלאגה.

ואן ניסטרלוי פורש כשבאמתחתו 249 שערי ליגה במדינות השונות בהן שיחק ו-347 שערים בסך הכל. בנבחרת הוא הוסיף 35 שערים ב-70 הופעות. 62 השערים שכבש בליגת האלופות מציבים אותו במקום השני בכל הזמנים בקטגוריה הזו, אחרי ראול.

רשימת התארים הקבוצתיים שלו כוללת שתי אליפיות בהולנד, אליפות אחת באנגליה, גביע אנגלי אחד, גביע הליגה אנגלי אחד ושתי אליפויות ספרד. הוא היה מלך השערים של הליגה ההולנדית פעמיים ומלך השערים של הליגה הספרדית פעם אחת, ונבחר לשחקן העונה על פי בחירת השחקנים באנגליה בעונת 2001/2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully