וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "לא לחגוג מוקדם מדי"

13.5.2012 / 22:24

מאמן מכבי ראשל"צ חושב אך ורק על המשחק החמישי. קרופורד כנראה גמר את העונה, באשקלון מאשימים את השופטים

משחק דרמטי היה הערב (ראשון) באשקלון בין הקבוצה המקומית למכבי ראשון לציון בסופו ניצחו הכתומים מעיר היין 81:85 את אשקלון, השוו את הסדרה ל-2:2, ויארחו את המשחק החמישי (רביעי, 20:45, ספורט 5). בראשון לציון חגגו את הניצחון בחדר ההלבשה, אך המאמן אפי בירנבוים אמר לשחקנים: "יש עוד משחק אחד כדי שנוכל באמת לחגוג עונה מדהימה. אל תחגגו מוקדם מדי. נעבוד קשה, וברביעי תנו לרגשות שלכם להתפרץ".

בצד הכתום ספגו מכה קשה עם פציעתו של ג'ו קרופורד 20 שניות לסיום הזמן החוקי של המשחק. קרופורד נחת רע מאוד על ברכו, ובאבחנה ראשונית שנעשתה לו במגרש נראה כי פיקת הברך שלו יצאה מהמקום, והוא ייעדר תקופה ארוכה וסיים למעשה את העונה.

באשקלון לא השלימו בקלות עם ההפסד, ובעיקר עם השריקות של השופטים, "עוד לפני הסדרה ידענו שהשופטים יקחו צד כאן, ראשון לציון היא קבוצה שהולכת המון לקו, והם מקבלים הרבה שריקות הזויות", אמר אחד משחקני אשקלון מיד לאחר המשחק, "אין ספק שהשריקה נגד רביב לימונד שהורחק שינתה את המשחק. חבל שדברים כאלה קורים בפליאוף, אבל אנחנו נבוא כמו גברים למשחק החמישי וננצח אותו".

אחד המקורבים לקבוצה התייחס להרחקה של אשקלון והושיט אצבע מאשימה כלפי הבעלים יוסי דהאן, "כשהוא נתן אישור לשחקנים לנהוג באלימות במקרה קילינגסוורת' ולא הרחיק את השחקן, אלא את שמעון אמסלם, הוא הביא להתנהגות המטופשת של לימונד. אלפסי ואמסלם רצו יותר מפעם אחת להעניש את לימונד, אבל דהאן לא נתן להם באמת. הוא עכשיו מקבל את הפירות על ההתנהגות ההזויה שלו".

מכבי ראשל"צ השוותה ל-2:2 מול אשקלון בסדרת הפלייאוף

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully