וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "הישג השיא? כשננצח בחצי גמר הפיינל פור"

13.5.2012 / 22:38

מאמן אשדוד כבר חושב קדימה, ויודע מי הביא אותו לשם: "מסיר את הכובע בפני השחקנים". טפירו: "רואים שאנחנו נהנים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כנגד כל הסיכויים, כנגד כל הזרימה של העונה שלה, הבטיחה הערב (ראשון) מכבי אשדוד את מקומה בפיינל פור שייערך ביד אליהו, ועתה היא תמתין למנצחת במשחק החמישי בין מכבי ראשון לציון לעירוני אשקלון, כדי לדעת מי תהיה יריבתה. קבוצתו של עופר ברקוביץ' השלימה את המשימה לאחר שניצחה 80:82 את הפועל גלבוע/גליל במשחק דרמטי, סגרה 1:3 בסדרה כולה, ופצחה בחגיגות.

זה מאוד מרגש, עשינו פה היום דבר גדול", אמר מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ'. "הקבוצה הזו שנה שניה בליגה ולא עם אחד התקציבים הגדולים. יש פה שחקנים נהדרים, משחקים עם הלב, מתאמנים תמיד כמו שצריך, גם אחרי הפסדים. אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שהשאירו הכל על המגרש". כשנשאל האם זהו ההישג הגדול בקריירה שלו, ענה ברקוביץ' בחיוב, אך אז חזר בו ואמר: "הניצחון בחצי גמר הפיינל פור יהיה הישג השיג בקריירה שלי".

מאיר טפירו היה נרגש מאוד בסיום ואמר: "אני נהנה מהרגע ומהחבר'ה פה וכל מה שקורה מסביב. מנסים לבנות פה מעבר לכדורסל ולבנות תרבות ספורט, להביא קהל והיום עשינו את זה בגדול, היתה אווירה מדהימה. כשנהנים קורים דברים טובים, ורואים שאנחנו מאוד נהנים. החזקנו מעמד גם בתקופות קשות וזו הסיבה שאנחנו עולים לפיינל פור".

מכבי אשדוד ניצחה את גלבוע/גליל ועלתה לפיינל פור

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully