וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט: "יש לנו לב ענק, אף אחד לא האמין שנעלה"

מורן רוט התמוגג מהעלייה של הפועל חולון לפיינל פור על חשבון ירושלים. שמיר: "זה חלום, תודה לפיני. עכשיו נתכונן למכבי ת"א"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

כל מי שחזה במשחקי הפלייאוף בשבועיים האחרונים ידע שזה יגיע, והערב (ראשון) זה הפך למציאות: הפועל חולון הדיחה את הפועל ירושלים ברבע גמר הפלייאוף עם ניצחון 64:70 ו-1:3 בסדרה, והיא זאת שתעשה את הדרך אל הפיינל פור, למפגש לוהט מול מכבי תל אביב. לדן שמיר יעמוד יותר משבוע להתכונן למשחק הקריטי מול קבוצתו המפחידה של דייויד בלאט, אך גם הצהובים יודעים היטב שחולון היא יריבה מסוכנת מאוד, במיוחד בפיינל פור. ירושלים לעומת זאת מסיימת עוד עונה בקול ענות חלושה, ולא ממש ברור לאן היא הולכת מכאן.

"זה חלום גדול ללכת עם הפועל חולון לפיינל פור", אמר מאמן הפועל חולון, דן שמיר. "כמובן שאנחנו מאושרים. אני רוצה להגיד תודה ענקית לפיני גרשון שחשב עליי לאמן את הקבוצה. תודה גם לשחקנים שבאים לכל משחק ושמים את הכל. מאוד רצינו להיות בפיינל פור". על הסיכויים של קבוצתו מול האלופה, אמר שמיר: "אני לא רוצה להתעסק עם סיכויים, נתכונן למכבי".

המנהיג הבלתי מעורער של חולון, הלא הוא מורן רוט חגג ארוכות בסיום עם האוהדים, ואמר: "אנחנו בפיינל פור וזו הצהרה. אף אחד לא האמין, באנו קטנים כל השנה, אבל יש לנו לב ענק. ירושלים קבוצה גדולה וזה הישג גדול. אני מאושר. יצא לי הרבה שנים להיות בקבוצות טובות עם חבר'ה טובים". הרכז אף נשאל על ההתעניינות של הצהובים בו במהלך העונה, אך קבע: "שואלים אותי על מכבי, אבל טוב לי פה. פשוט טוב לי".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully