וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בטורניר מדריד

השוויצרי ניצח 6:3, 5:7, 5:7 את ברדיך אחרי שעתיים ו-36 דקות, זכה בתואר ה-74 בקריירה ויעלה למקום השני בעולם

רוג'ר פדרר שוב עשה את זה. הפנומן השוויצרי זכה הערב (ראשון) בטורניר המאסטרס 1,000 במדריד לאחר 6:3, 5:7, 5:7 על תומאס ברדיך הצ'כי, המדורג במקום השביעי בעולם. השניים נלחמו לא פחות משעתיים ו-36 דקות, בסיומן השווה פדרר את שיאו של רפאל נדאל לתארי מאסטרס עם 20 תארים כאלה.

לא פחות חשוב מזה, ואולי הרבה יותר, פדרר יעלה מחר למקום השני בעולם על חשבונו של השור ממאיורקה. פדרר, שזכה בתואר ה-74 בקריירה שלו בגמר ה-104, ייקח הביתה כמובן 1,000 נקודות דירוג אך גם 585 אלף יורו, בעוד ברדיך יסתפק ב-287,225 יורו ו-600 נקודות דירוג.

RF השיג 13 אייסים, לעומת שתי שגיאות כפולות במהלך המשחק, בעוד הצ'כי חבט 10 אייסים וארבע שגיאות כפולות. ברדיך פתח נהדר והשיג שבירה אחת במערכה הראשונה בדרך ל-3:6 מהיר. המדורג שלישי בעולם התעורר לחיים במערכה השנייה והצליח להשיג שתי שבירות לעומת שבירה אחת של יריבו.

המערכה השלישית כבר נראתה בכיס של פדרר, כמו המשחק כולו, כשהוביל 3:5 והגיש למשחק ולטורניר כולו. אלא שברדיך התעורר, הצליח להשיג שבירה, לשמור על ההגשה שלו ולאזן ל-5:5. פדרר שמר על ההגשה וזה 5:6. במשחקון הבא פיגר ברדיך כבר 40:0, אך הוא הצליח להציל את שלוש נקודות השבירה. גם זה לא הבהיל את פדרר הנהדר, שהצליח להשיג אפשרות שבירה נוספת מיד והכריע את המשחק. בסיומו, נראה השוויצרי הענק חוגג כמו שלא ראינו אותו עושה הרבה פעמים בקריירה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully