וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובה סיימה ללא הפסדים, אודינזה שלישית

דל פיירו הבקיע את שער אחרון כביאנקונרי ב-1:3 על אטאלנטה. הזברות הקטנות באלופות עם 0:2 על קטאניה, לצ'ה ירדה

הליגה האיטלקית הגיעה היום (ראשון) קו הגמר של עונת 2011/12, כשהקרב הגדול האחרון שנשאר הוא על המקום השלישי. מי שזכתה בו הייתה אודינזה, שניצחה 0:2 את קטאניה ותשחק במוקדמות ליגת האלופות. לאציו סיימה רביעית עם 1:3 על אינטר, שסיימה שישית ושתיהן בליגה האירופית, כמו גם נאפולי, שסיימה חמישית אחרי 1:2 על סיינה. בתחתית, לצ'ה ירדה באופן סופי עם הפסד 1:0 לקייבו, בעוד שגנואה חגגה הישארות עם 0:2 על פאלרמו (ערן זהבי לא שותף).

לפני כן, סיימו האלופה יובנטוס וסגניתה מילאן את העונה שלהן, עם רגעים מרגשים ופרידות משחקנים. יובה, שניצחה 1:3 את אטאלנטה, רשמה עונה היסטורית ללא אף הפסד ונפרדה מאחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון, אלסנדרו דל פיירו. במילאן אמרו שלום לפיליפו אינזאגי, ג'נארו גאטוסו, מארק ואן בומל ואלסנדרו נסטה, ב-1:2 על נובארה.

יובנטוס - אטאלנטה 1:3

העונה החלומית של הגברת הזקנה הסתיימה בצורה הכי טובה שאפשר לבקש: גם בלי שום הפסד ב-38 מחזורים, וגם פרידה מושלמת מהנסיך. יובנטוס נהנתה משער יפהפה כבר בדקה העשירית של לוקה מארונה, ואז הגיע הנסיך דל פיירו, שאחרי 19 עונות נפרד מהביאנקונרי, ובדקה ה-28 שיחרר בעיטה לפינה כמו שרק הוא יודע כדי לקבוע את התוצאה. בדקה ה-58, דל פיירו פינה את מקומו לסימונה פפה ונפרד מהאוהדים כשהוא עובר מסביב לכל המגרש ברגע מרגש ביותר (ואולי החילוף הארוך בהיסטוריה, אחרי פרידה שנמשכה דקות ארוכות). סטפן ליכטשטיינר צימק בשער עצמי בדקה ה-83. אנדראה ברזאגלי חתם את האליפות מהנקודה הלבנה בדקה ה-90.

יובנטוס היא הקבוצה השנייה בלבד שמסיימת עונה שלמה ללא הפסד, כשהקודמת הייתה מילאן של פאביו קאפלו ב-1991/92, אך בעונה של 34 משחקים בלבד. עבור דל פיירו זה היה שער 289 במדי הביאנקונרי, 188 מתוכם בסרייה A. רק אחרי עשר דקות של מחיאות כפיים ועידוד מהקהל, ניתן היה לזהות דמעות בעיניו של דל פיירו, ברגע מצמרר.

מילאן - נובארה 1:2

גם בסן סירו אמרו שלום למספר אגדות שסיימו את דרכן ברוסונרי. מארק ואן בומל (שלא שיחק), אלסנדרו נסטה (שנכנס בדקה ה-82), ג'נארו גאטוסו (ששיחק 90 דקות) וכמובן, פיליפו אינזאגי, שגם הוא חתם פרידה מהסרטים. פיפו עלה לכר הדשא בדקה ה-67 ושמונה דקות לסיום הוא עשה את מה שהוא יודע הכי טוב- לכבוש שערי ניצחון. השחקן שהביא למילאן את ליגת האלופות 2007, נפרד כמו ענק. לפניו כבשו סנטיאגו גרסיה לאורחת (20) ומת'יו פלאמיני למילאן (56).

קטאניה - אודינזה 2:0

הזברות הקטנות ידעו שהם תלויים רק בעצמם כדי לקטוף את המקום השלישי, שמוליך לליגת האלופות. בדקה ה-19, הם פנו לנשק הכי טוב שלהם, אנטוניו די נטאלה, שמצא את הרשת אחרי בישול של מאוריציו דומיצי. קטאניה קיבלה הזדמנות פז לחזור למשחק בדקה ה-39, אבל אלחנדרו גומס שלח את הפנדל שלו מחוץ למסגרת. דייגו פאבריני סגר את הסיפור בדקה ה-58 ואודינזה השלימה עונה נהדרת ותשחק במוקדמות ליגת האלופות.

לאציו - אינטר 1:3

לאציו ואינטר חיפשו מקום בליגת האלופות או לפחות שיפור עמדות בליגה האירופית. הנראזורי, שחותמים עונה איומה, עלו ליתרון מפנדל מדויק של דייגו מיליטו, רגע לפני ההפסקה, אבל לאציו הגיבה במהרה עם שערים של ליבור קוזאק (58) ואנטוניו קנדרבה (63). סטפנו מאורי חתם בתוספת הזמן ולאציו תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. אינטר ספגה הפסד 14 העונה, אבל בשל העובדה שנאפולי מגיעה לאירופה דרך הגביע, היא השתחלה לליגה האירופית.

נאפולי - סיינה 1:2

הפרטנופי, שהגיעו העונה עד לשמינית גמר ליגת האלופות, יסתפקו בליגה האירופית בעונה הבאה. אנדראה דוסנה העלה אותם ליתרון מוקדם בדקה השלישית, אבל כעבור שלוש דקות מאתיה דסטרו השווה. דוסנה הכה שנית בדקה ה-34 ונאפולי סיימה חמישית ותשחק במוקדמות הליגה האירופית.

גנואה - פאלרמו 0:2

אחרי הבלגן הגדול שהיה עם הקהל שלה, גנואה ידעה שתיקו יספיק לה כדי להישאר, אבל היא החליטה שלא להשאיר מקום לטעויות מצערות, משום ששוויון נקודות עם עם לצ'ה היה מוריד אותה. במשחק שנערך ללא קהל, זכר לאותה התפרעות אוהדים, אלברטו ג'ילארדינו הרגיע את הרוחות עם שער בדקה ה-52 וג'וזפה סקאלי הכפיל בדקה ה-70 כדי להשלים חגיגה גדולה בקומונלה לואיג'י פראריס. ערן זהבי לא שותף.

קייבו - לצ'ה 0:1

לצ'ה כאמור, הייתה במצב אבוד כמעט מהרגע הראשון והיא לא הצליחה למצוא את השער של קייבו ואפילו להלחיץ את גנואה ובסוף היא גם ספגה מרגלי קמיל ואצ'ק (78). מיד לאחר מכן מוריס קארוציירי איבד את הראש וראה את האדום. לצ'ה נושרת לליגה השנייה אחרי שתי עונות בסרייה A.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

במשחקים נוספים:

פיורנטינה - קליארי 0:0

צ'זנה - רומא 3:2
לצ'זנה: סימונה דל נרו (9), מריו סנטנה (90). לרומא: בוז'אן קרקיץ' (27), אריק לאמלה (32), דניאלה דה רוסי (49)

פארמה - בולוניה 0:1
לפארמה: ג'ונתן ביאביאני (37)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully