וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון: "וורלד פיס היה כל כך חסר לנו"

אחרי שעבר את הנאגטס, מאמן הלייקרס שיבח את השחקן ששב מהשעיה, ומתכונן למפגש מול הארדן: "לא לוחץ ידיים למחליפים"

לוס אנג'לס לייקרס השלימה לפנות בוקר (ראשון) ניצחון 3:4 בסדרה על דנבר נאגטס בסיבוב הראשון של הפלייאוף במערב אחרי שגברה עליה 87:96, ועלתה לחצי הגמר, שם תתמודד בסדרה מרתקת נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר. משחק נהדר של פאו גאסול וגם של מטה וורלד פיס שחזר מהשעייה הוציא את הלייקרס מהתסבוכת, וכעת קבוצתו של מייק בראון יכולה לפתוח דף חדש בפלייאוף.

בראון התייחס בסיום המשחק בעיקר לחזרתו של וורלד פיס, ששיחק לראשונה בסדרה לאחר שחזר מהשעייה: "הוא סיפק מהלכים הגנתיים אדירים שבכלל לא מופיעים בדפי הסטטיסטיקה. הנוכחות שלו עזרה לנו מאוד, וזה מה שהיה כל כך חסר לנו בששת המשחקים הראשונים בסדרה". וורלד פיס עצמו התייחס לעובדה שמשחקו הבא יהיה נגד אוקלהומה סיטי וג'יימס הארדן, האיש שקיבל ממנו בעונה הסדירה את המרפק הידוע שגרם להשעייתו. כשנשאל אם הוא מתכוון להתפייס עם הארדן אמר וורלד פיס בסרקאזם: "אני לא נוהג ללחוץ ידיים לשחקני ספסל".

פאו גאסול, שסיים את המשחק השביעי מול דנבר עם 23 נקודות, 17 ריבאונדים, שישה אסיסטים וארבע חסימות אמר בסיום: "היינו אגרסיביים, תקפנו יותר טוב בצבע, שיחקנו הכי חזק שיכולנו בריבאונד בכל פעם, וגם לעובדה שהיינו עם הגב לקיר היה קשר".

מאמן דנבר ג'ורג' קארל סיכם את הופעתה של קבוצתו בסדרה: "מחר או מחרתיים, אחרי שנירגע מהמשחק הזה, אני אהיה גאה בשחקנים. מעולם לא הייתי בחדר הלבשה בסיום העונה, כשאני מסתכל על כל אחד מהשחקנים שמולי ומרוצה ממנו. המשחק הזה היה פיזי מאוד ואני חושב שהגודל שלהם ניצח את המהירות שלנו. עשינו מה שיכלנו, גרמנו להם להחטיא מספיק פעמים כדי שננצח אבל לא הורדנו מספיק ריבאונדים".

הלייקרס ניצחו את דנבר, עלו שלב במערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully