וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכי דינו של אבוטבול: "הודעתו של טביב - אקט נקמני"

עורכי דינו של אבוטבול הגיבו להשעייה שלו מהפועל ת”א ולהצהרת הבעלים (”סיים את דרכו”): ”הפרה יסודית של ההסכם”

מורן מאירי ורז בן דור, שמשמשים כעורכי דינו של שחקן הפועל תל אביב, שי אבוטבול, שיגרו היום (ראשון) מכתב לעורך הדין של המועדון, אפרים ברק, ובו הם טוענים שהשעייתו של השחקן נובעת מנקמנות של טביב בעקבות התביעה של השחקן מול המועדון וכן שההודעה של טביב שאבוטבול סיים את דרכו במועדון לא אפשרית מבחינה משפטית.

עורכי הדין של אבוטבול כתבו: "אתמול התברר למרשי (ולכלל הציבור), כי הזימון ל'ועדת משמעת' לא היה אלא ניסיון ליצור מראית עין של הליך ראוי והוגן, בעוד עונשו של מרשי כבר נגזר מראש על ידי אלי טביב, שניצל את שער הכושר שנקרתה בדרכו כדי לבוא חשבון עם מרשי בגין התביעה שהגיש ובשל עמידתו על זכויותיו - והודיע לכל כלי התקשורת כי מרשי 'סיים את דרכו במועדון'. לא פחות".

עוד נכתב: "הודעתו של טביב מהווה ללא כל ספק אקט נקמני מצדו במרשי והיא מצטרפת למספר פעולות פסולות קודמות שעליהן הוא הורה. בחודשים האחרונים התבטאו מספר שחקנים בקבוצה נגד טביב, חלקם אף אמרו דברים חמורים הרבה יותר מאלו מאשר מרשי - ואיש מהם לא 'סיים את דרכו במועדון'.

"אין בתקנון המשמעת של המועדון הוראה המאפשרת לסיים את ההתקשרות עם מרשי בשל דברים שנאמרו על ידו בתקשורת. לפיכך, גם מן הפן המשפטי אין כל יסוד להחלטה שכזו ודינה להתבטל מטעם זה בלבד. בנסיבות אלו, ובכלל, "הודעה" זו של טביב בדבר 'סיום דרכו במועדון' - ללא הצדקה, ללא בסיס משפטי ומבלי לאפשר למרשי זכות טיעון - מהווה הפרה יסודית של ההסכם עם מרשי וכן קיומו של ההסכם בחוסר תום לב ויש בה כדי לגרום למרשי נזק רב".

שי אבוטבול הושעה מהפועל תל אביב

מספר קבוצות כבר לוטשות עיניים לשי אבוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully