וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירקו אורמוש: "אנחנו מרגישים טוב נגד מכבי חיפה"

מירקו אורמוש והפועל ת"א מתכוננים לגמר הגביע: "חיפה לא ניצחה אותנו העונה וזה נותן לנו יתרון, אבל הסיכוי הוא 50-50"

תחושת סיפוק וגם הרבה עייפות נרשמו בהפועל תל אביב לאחר ה-1:1 אתמול (שבת) בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה, משחק שבסיומו הבטיחה הקבוצה את המקום השני בפעם השלישי בארבע השנים האחרונות.

מבחינת הצוות המקצועי של המועדון המקום השני בהחלט נחשב כהישג בהפועל לאור חוסר השקט העצום במועדןו בחודשים האחרונים, אולם הדאגה היא רבה בגלל סימני השאלה הרבים שעדיין נותרו. אלי טביב אומנם החליט למכור את הפועל, אך בהיעדר קונה רציני, עדיין לא מינה צוות מקצועי לעונה הבאה מלבד המאמן ניצן שירזי. אם המצב יישאר כך, טביב ידרוש קיצוץ בשכרם של אנשי הצוות המקצועי, דבר שעלול לגרום לחלקם לעזוב.

במידה שהמועדון לא יימכר, שירזי יצטרך להרכיב קבוצה עם תקציב נמוך, אך בהפועל מקווים שבימים הקרובים תהיה התקדמות במכירת הקבוצה. דבר אחד שכן נראה בטוח בנוגע לעונה הבאה: אם טביב ימשיך בהפועל, שי אבוטבול שהושעה מהקבוצה בסוף השבוע, לא יהיה במועדון. מספר קבוצות כבר לוטשות עיניים לשחקן שמעולם לא עזב את הפועל תל אביב. בכל אופן, בהפועל מנסים להתנתק מהמתרחש מסביב למועדון עד לאחר גמר הגביע ביום שלישי נגד אותה מכבי חיפה.

"אני מאוד מרוצה, היינו צריכים את המקום השני ואני שמח מאוד שהשגנו אותו", אמר מירקו אורמוש בסיום המשחק. נכון לעכשיו הקשר הקרואטי צפוי לחזור להיידוק ספליט ממנה הוא הושאל להפועל תל אביב, והוא הוסיף: "אני לא יודע מה יקרה איתי בעונה הבאה, אבל זו לא אותה סיטואציה שהייתה בהתחלה. אני מאוד מקווה שאשאר בקבוצה, אבל ממש לא 100% שזה יקרה. טוב לי בהפועל, החבר'ה מצוינים ואני אוהב את המועדון, אבל זה לא תלוי בי".

"אנחנו מאוד רוצים לקחת את הגביע", הוסיף אורמוש לקראת הגמר ביום שלישי, "אני יודע שזו תהיה היסטוריה כי אף קבוצה בהיסטוריה פה עדיין לא לקחה שלושה גביעים ברציפות ואני מקווה מאוד שנעשה זאת. מכבי חיפה עדיין לא ניצחה אותנו העונה וזה נותן לנו יתרון. הם יעשו הכל כי רק ניצחון יעלה אותם לאירופה, אבל זו תהיה בעיה שלהם. גם אנחנו נעשה הכל כדי לזכות. ברור שאנחנו מרגישים טוב נגד מכבי חיפה כי ניצחנו אותם העונה, אבל בגמר זה יהיה משהו אחר לגמרי. הסיכויים הם 50-50".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully