וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין צפוי לסכם במכבי נתניה עד יום שלישי

13.5.2012 / 12:37

כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, המאמן אמור להחליף את עטר על הקווים. במועדון אמרו: ”רוצים מישהו מיוחד על הקווים”

במכבי נתניה נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון הדרמטי 2:3 על בני סכנין אתמול (שבת) במחזור הסיום של ליגת העל, ניצחון שהעלה את הקבוצה למקום הרביעי. אחרי המשחק התקיים משחק ראווה בו השתתפו שחקני עבר רבים של הקבוצה וזאת כחלק מהפרידה החגיגית מאצטדיון הקופסה.

אחרי המשחק, שיחת היום בנתניה הייתה מינויו הצפוי של טל בנין למאמן הקבוצה, עליו פורסם בוואלה! ספורט. בנתניה גיששו בעניינו של מאמן הפועל חיפה בשבוע האחרון, אך הקפידו שלא להיכנס למו"מ רשמי כל עוד קבוצתו עסוקה במאבקי התחתית. "שאנשים לא יתחילו לעשות מאיתנו חתרנים. רחרחנו מה מצבו החוזי לקראת העונה הבאה, אך לא נעשתה שום פעולה רשמית מול טל מתוך כבוד להפועל חיפה" אמרו בנתניה.

כעת, אחרי שהעונה הסתיימה ובנין כבר הצהיר שלא ימשיך בהפועל חיפה, בנתניה מקווים לסגור איתו ביומיים הקרובים ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה. גורם במועדון הסביר: "זה לא סוד שאנחנו רוצים מישהו מיוחד על הקווים, כזה שיביא ערך מוסף וגם יגרום לקהל להאמין בקבוצה צעירה ויסחוף את המועדון".

לאחר גמר הגביע צפוי להתחיל מו"מ מול מכבי חיפה בנוגע לחן עזרא וככל הנראה גם עמרי בן הרוש. נתניה צפויה לבקש מחיפה לקבל שחקנים בהשאלה בתמורה, כשהשמות הבולטים שהוזכרו הם שלומי אזולאי, אמיר אדרי, דלה ימפולסקי וגם מוחמד כליבאת, שהושאל גם העונה לקבוצה.

ומה לגבי הכדורגל? חן עזרא סיכם ואמר: "השלמנו עונה מדהימה. אנחנו מקווים שהדברים יסתדרו כך שהקבוצה תהיה באירופה, אבל בלי קשר נתנו הכל. השתפרנו ככל שהתקדמה העונה ועשינו עונה מצוינת שכולם צריכים להעריך ולהודות, בעיקר לראובן עטר שאחראי לכל התלכיד הזה שרץ בשנים האחרונות".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully