וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכון לעכשיו, טל בנין נחוש לעזוב את הפועל חיפה"

מקורבים למאמן מספרים כי הוא פגוע מיחס הבעלים וצפוי להודיע על עזיבה לאחר שבת. נתניה המועמדת העיקרית לקלוט אותו

הסערות בהפועל חיפה בתקופה האחרונה מסרבות להירגע. כזכור, היום בצהריים (חמישי) עזב המאמן בכעס את אסיפת הקבוצה לאחר עימות עם הבעלים, יואב כץ, ואם לא יהיה שינוי קיצוני בימים הקרובים, נראה שטל בנין יעזוב את הפועל חיפה לאחר המשחק בשבת. בנוסף, בנין עשוי לאמן בעונה הבאה את מכבי נתניה או הפועל באר שבע. כרגע נראה כי בנין נחוש לעזוב את האדומים מהכרמל ורק שינוי קיצוני ביחס מהבעלים יגרום לו להישאר במועדון.

מקורבים למאמן סיפרו היום כי המאמן מסתובב כבר תקופה ארוכה עם בטן מלאה על התנהלות המועדון ובמיוחד של כץ. כבר מספר שבועות שהמאמן מבקש להיפגש עם הבעלים לשיחה בארבע עיניים על עתיד הקבוצה וזה, לגרסתם, מתחמק, למרות שכץ מצא זמן אתמול להיפגש עם ניצן שירזי ושביט אלימלך, מהלך שהרתיח את בנין. בנוסף, בנין היה רוצה לראות שינויים בצוות המקצועי ולפתוח במשא ומתן על העונה הבאה, אך כץ מתחמק ולכן המאמן מרגיש פגוע וכי הוא נלקח כמובן מאליו, למרות עבודתו המצוינת בקבוצה.

כרגע, כאמור קשה לראות את הדברים מתהפכים, איך קיים סיכוי שאכן זה יקרה. בנין עצמו סירב להגיב ואמר: "אני לא מתייחס לרכילות, אלא רק למשחק בשבת". אם וכאשר יעזוב בנין, נתניה שכבר גיששה אצל בנין ומאוד מעוניינת בו לעונה, היא כרגע המועמדת המרכזית לקלוט אותו. גם הפועל באר שבע שלחה מסרים בעניין, אולם היא צריכה לשמור קודם כל על המקום בליגת העל ורק אם תשאר קיימים סיכויים שבנין יגיע לקבוצה.

טל בנין התעמת עם כץ ועזב בזעם את האסיפה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully