וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "זו היכולת שאנחנו צריכים להציג בעונה הבאה"

מכבי ת"א שילבה את דור העתיד שלה וסיימה את העונה בניצחון 2:3 על האלופה קרית שמונה. קרויף רוצה להשאיר את אלברמן

מכבי תל אביב סיימה את עונת 2011/12 במקום השישי, עם ניצחון 2:3 על האלופה עירוני קרית שמונה בבלומפילד, שהמתיק במעט את העונה הכושלת, שנסגרה ללא כרטיס לאירופה. שערים של מואנס דאבור, דור מיכה ואלירן עטר הפכו פיגור מוקדם של הצהובים. האירוע המרכזי במשחק התרחש דווקא בהפסקה, כשקבוצת הנוער של המועדון ערכה את ההקפה המסורתית, לאחר שזכתה בצלחת האליפות זו השנה השניה ברציפות.

המאמן ניר לוין, שסיים את חלקו בקבוצה הבוגרת וישוב בעונה הבאה לעמוד בראש מחלקת הנוער, ניצל את המשחק חסר החשיבות בכדי לשלב בהרכב את שחקן הנוער יגיל ביטון, ששיחק 90 דקות והציג יכולת טובה וכן שחקנים כמו רחמים צ'קול, ריף פרץ ורפי דהן שלא זכו לדקות רבות העונה ואפילו אבי סטרול שנכלל לראשונה העונה בסגל, ושיחק 10 דקות בסיום המשחק.

"זו היכולת שאנחנו צריכים להציג בעונה הבאה באופן קבוע", סיכם הקשר דור מיכה את המשחק. "השנה הצגנו אותה לפרקים, אבל לצערי לא היינו עקביים. אני חושב שאפשר לקחת הרבה מהעונה הזאת, השתלבו פה הרבה שחקנים צעירים מהנוער, כולל אותי. השתלבות כל כך טובה של שחקני בית אומרת הרבה על מועדון. השנה הנוער שלנו לקח עוד אליפות כך שיש עתיד חיובי".

מיכה, שהפך העונה לשחקן כמעט קבוע בהרכב ואף כבש שני שערים בשני המשחקים האחרונים, מסכם את העונה מהבחינה האישית שלו וגם מסתכל לעבר העונה הבאה: "אני מקווה שבשנה הבאה ישתלבו עוד שחקנים צעירים ונוכל להציג כולת גבוהה באופן קבוע. אני באופן אישי חושב שצברתי המון ניסיון השנה, קיבלתי יותר ביטחון ואני חושב שהפכתי לשחקן יותר טוב. אני מקווה להמשיך בדרך הזו גם בשנה הבאה".

לאחר המשחק המשיכו כל אנשי הקבוצה, השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה, לארוחה משותפת במסעדה, במסגרתה דיבר נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והודה בשם הקבוצה והעניק מגני הוקרה לגיז'רמו ישראלביץ', ניבאלדו וקלמי סבן, שנפרדים ממכבי תל אביב לאחר שהוחלט שחוזיהם לא יוארכו. גם המאמן ניר לוין סיכם את התקופה שלו בקבוצה הבוגרת והודה לשחקנים ולצוות המקצועי.

שחקן נוסף שמסיים את חוזהו הוא הקשר גל אלברמן, אולם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מעוניין להשאירו בקבוצה ולוואלה! ספורט נודע שעוד השבוע צפויה להתקיים פגישה בין ראשי מכבי תל אביב ובין אבי נמני שמייצג את אלברמן ובה יפתח למעשה המשא ומתן בין הצדדים לגבי הארכת חוזהו של הקשר. אלברמן עצמו עשוי במקביל לבחון גם אופציות בחו"ל, אולם במכבי תל אביב יעשו מאמץ להשאירו בקרית שלום, אחרי שהפגין יכולת בהחלט טובה, במחצית השניה של העונה.

בתוך כך צפויים ראשי המועדון יחד עם קרויף, להודיע על זהות המאמן הבא של הקבוצה. במהלך סוף השבוע פורסמו דיווחים בספרד, באתר האינטרנט של העיתון הקטאלוני "ספורט" היוצא לאור בברצלונה, שאוסקר גרסיה מתקרב לאימון מכבי תל אביב. שמו של שחקן העבר של ברצלונה כבר הוזכר לאחרונה, אך על פי הדיווח, לאחרונה נרשמה התקרבות בין הצדדים. כידוע, המנהל הספורטיבי החדש של הצהובים, ג'ורדי קרויף, מעוניין במאמן זר.

צפו במכבי תל אביב מנצחת 2:3 את קרית שמונה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully