וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אסור לשכוח שאנחנו נתנו לטל בנין במה"

יואב כץ התייחס לחילוקי הדיעות שסללו את דרכו של המאמן החוצה מהפועל חיפה: "טל מקצוען, אבל צריך לכבד את דרכנו"

אדריאן הרבשטיין

ההישארות בליגה שהובטחה אמש (שבת) עם ניצחון על הפועל פתח תקוה, מצאה את אנשי הפועל חיפה שמחים מאוד, אך השמחה הייתה מהולה גם בעצב מסוים. מצד אחד, האדומים מהכרמל חגגו את סיום העונה ההפכפכה שבסופה לא ירדו לא ליגה, ההודעה של המאמן טל בנין על כך שהוא עוזב, גרמה ללא מעט צער. חלק מאנשי ההנהלה והשחקנים היו בהלם וחלקם אף עמדו וצפו במאמן מודיע על כך בתקשורת וסירבו להאמין.

"טל בנין הוא מקצוען בחסד עליון, אבל המועדון הוא מעל הכל", הגיב הבעלים יואב כץ לדבריו של המאמן, "אני רוצה לראות אותו ממשיך בהפועל חיפה, אבל הוא גם צריך לכבד את הדרך שבה אנחנו עובדים במועדון. אני מאוד שמח שהקבוצה נשארה בליגה, בלי שום ספק טל עשה עבודה טובה. יש דברים שעליהם אנחנו מסכימים ויש דברים שלא. לי הוא לא הודיע שהוא עוזב. אדבר איתו ואז אהיה יותר חכם. אסור לשכוח שאין פה רק צד אחד שמנצח, כי אנחנו נתנו לו את הבמה".

למרות הדברים של כץ ולמרות הניסיונות לשכנע את בנין להישאר במועדון, המאמן הצעיר כבר אמר שמבחינתו אין דרך חזרה. חילוקי הדעות המרכזיים בינו לבין הבעלים נוגעת לצוות המקצועי בעונה הבאה. בנין לא רצה שאברי מונצ'ר, עמו הוא לא הסתדר, ורם בן מיכאל ימשיכו, אולם כץ התנגד. בנוסף, הבעלים סירב להתחיל לתכנן את העונה הבאה עד שתובטח ההישארות, סירב לבקשות של בנין ואף דיבר על מועמדים אחרים, למרות שהוא מכחיש זאת.

למרות הפרסומים, בנין עדיין לא סגור במכבי נתניה. כרגע, נראה כי זו היא האופציה המועדפת על המאמן, אך הוא הכחיש אתמול מספר פעמים כי סגר או ישב עם אנשי נתניה. בנין כנראה ייפגש ביומיים הקרובים עם הנהלת נתניה ואם הצדדים יגיעו להבנות, הוא יחליף את חברו הטוב ראובן עטר, שעזב לטובת מכבי חיפה.

המועמד המוביל כרגע לאמן את הפועל חיפה הוא אלי כהן שסיים קדנציה של שנתיים בהפועל עכו, אך עד שכץ ינחת בארצות הברית וידבר עם בנין, הוא לא יעסוק במינוי מאמן אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully