וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין קרוב לנתניה: "לא נתנו לי לשמור על הדרך של רובי שפירא"

מאמן הפועל חיפה, שיעזוב כנראה את הקבוצה וצפוי להחליף את עטר, כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, מירר בבכי אחרי ההישארות בליגה: "קשה לי כשאני לא יכול לפעול בדרך שלי"

אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה הבטיחה הערב (שבת) את הישארותה בליגת העל. האדומים חזרו מפיגור ל-1:2 ביתי על הפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-37 בליגת העל, ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-44. הקבוצה של טל בנין סיימה את העונה במקום ה-12 בליגת העל, עם ארבע נקודות מעל הקו האדום.

כזכור, את הימים האחרונים בהפועל חיפה ליוותה סערה גדולה. זאת לאחר שמאמן הקבוצה טל בנין נטש את אסיפת הקבוצה לאחר ויכוח עם בעלי המועדון יואב כץ ובין השניים שוררים יחסים מתוחים כעת. ובסיום המשחק, נודע כי המאמן לא צפוי להמשיך במועדון והוא נמצא בדרכו למכבי נתניהץ

בנין קרוב מאוד לסיכום בנתניה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר ביום חמישי. ראשי נתניה חיפשו דמות בכירה שתיכנס לנעליו של ראובן עטר ובנין מתאים בדיוק לדרישות ראשי המועדון, שכבר גיששו אצלו בימים האחרונים. סיכום סופי בין הצדדים צפוי לקרות כבר בימים הקרובים וזאת בתנאי שהמאמן לא יצליח לגשר על הפערים מול יואב כץ. בנין, 41, שיחק במכבי נתניה בעונת 2005/6 ולמעשה זו הייתה הקבוצה האחרונה בקריירת המשחק שלו.

בנין עצמו פתח את הלב בסיום המשחק ואמר: "אני שמח על הרגע ועל ההישארות. הגעתי במחזור ה-13 לקבוצה מרוסקת וחסרת חיים. היו פה שחקנים שלא האמינו בעצמם. היו לנו שבע נקודות ומאותו רגע התחלנו מסע. אמרו שאנחנו מנצחים רק את הגדולות, אבל דווקא מהמשחקים האלה נשארנו בליגה, יצרנו יחס שערים מטורף ובגלל זה נשארנו. אני גאה בשחקנים שלי, זה הכל בשבילם ושייך להם. הם הצילו את המועדון מקריסה.

"אני לא יודע אם אשאר כאן בעונה הבאה. אני רוצה לשמוח עם השחקנים. הייתה לנו עונה לא קלה, התמודדנו עם דברים לא קלים. קשה לי שאני לא יכול לפעול לפי הדרך שלי. כשאתה מוכיח את עצמך גם במספרים וגם בדרך אז צריך לתת לך קרדיט. קרו דברים שלא ציפיתי שיקרו. אני הייתי לויאלי למועדון הזה, אבל התמודדתי עם דברים שלא מקובלים ולא יכולים להתנהל בשום מקום אחר בארץ. לטובת המערכת והקבוצה בלעתי רוק עד עכשיו. שמתי את הפועל חיפה מעל הכל. קראו לי מתורגמן, אבל בחרתי להוכיח את עצמי דווקא ממקום כזה, שאף אחד לא נתן לנו סיכוי. מגיע לשחקנים שאפו ענק, על כך שהלכו בדרך הזו".

בשלב הזה החל המאמן למרר בבכי ואמר: "אני מקבל החלטות מהר. עד היום אני הצהרתי שאני נשאר, אבל אני צריך גם פידבק מהצד השני. נכון לרגע זה, כל הזמן הצהרתי שאני רוצה להישאר בהפועל חיפה. אני הגעתי לכאן כי רציתי לבנות את מחלקת הנוער. מבחינתי זו אידיאולוגיה. זו לא סתם עוד קבוצה בליגה. רציתי ליצור משהו שיעזור למערכת. בהפועל חיפה היה פעם חזון לרובי שפירא. לפני כל משחק אני עליתי לקבר של רובי שפירא והבטחתי לו ולרחל שאני אשמור על הדרך שלו ולא נתנו לי לעשות את זה. זה כואב לי כי זו מערכת שגדלתי בה. עשינו פה דבר עצום כי נתנו את הלב שלנו. אנשים לא מבינים מה עשינו כאן.

"אני יודע מה אני שווה. אני קיבלתי פידבק מהאוהדים ומהשחקנים וזה הכי חשוב לי. תמיד אמרתי שאני זה הפועל חיפה ותמיד הייתי חלון הראווה שלה. באתי להפועל חיפה עם נשמה ענקית כדי להחזיר אותה למעלה גם בתקציבים נמוכים".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

הפועל חיפה ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

שחקני הפועל חיפה חוגגים, רן אבוקרט. אדריאן הרבשטיין
אחרי עונה קשה, סוף סוף חיוכים והקלה. הפועל חיפה נשארת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully