וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "מכבי פ"ת זרקה את גבאי. שיירדו"

13.5.2012 / 7:12

אחרי ההישארות, שחקני הפועל באר שבע הגנו על החלוץ ותקפו את האקסית שלו. אלישע לוי ואלי כהן ממתינים לפניה רשמית

"אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי פתח תקוה, אבל היה עלינו הרבה לחץ העונה ולא ידענו לשחרר אותו. לשחקנים רעדו הרגליים בחלק מהמחזורים האחרונים, אבל עשינו את זה ואנחנו גאים בעצמנו. בעונה הבאה נצטרך למתן את הלחץ הזה כדי לבנות קבוצה בריאה, כי אי אפשר להמשיך ככה". כך אמרו אתמול (שבת) שחקנים בהפועל באר שבע בעקבות הניצחון על בית"ר ירושלים, שהשאיר את הקבוצה בליגה.

בחדר ההלבשה של הקבוצה חגגו אתמול השחקנים זמן רב לאחר שהמשחק הסתיים. דובב גבאי היה אחד הגיבורים בחדר ההלבשה, ושחקנים אמרו עליו: "הוא לא יגיד את זה, אבל אתם לא יודעים כמה הוא רצה לנצח את מכבי פתח תקוה. הם זרקו אותו, דרכו עליו ולא האמינו לו ברגע. זאת התשובה שלו לכל אלה שחשבו שהוא לא שחקן".

אגב, שחקנים בקבוצה החמיאו לגיא לוי ששינה את ההרכב ושילב בו את גבאי. "אנחנו מבקרים אותו בחילופים כל העונה, הגיע הזמן להחמיא לו: אחלה בחירה".

שחקן הפועל באר שבע, ריאן אדלי. קובי אליהו
חגיגות ארוכות. שחקני הפועל באר שבע/קובי אליהו

"היה הרבה לחץ כי איבדנו חמש נקודות בשבועיים, אבל היינו בטוחים בעצמנו", אמר המגן אופיר דוידזאדה. "ידענו שאם ננצח את המשחק הסיפור גמור ואי אפשר לא לעלות עם אש בעיניים למשחק באווירה כזו. נתנו הצגה ובשנה הבאה נראה יותר טוב, כי ברור - העונה הזאת הייתה כישלון. הצוות המקצועי שידר לנו לא להסתכל על קבוצות אחרות, אלא רק על עצמנו. זה מה שעשינו. אולי העובדה שאני חי בעיר הופכת את הלחץ והמחויבות לקצת יותר מכאלו שלא חיים פה. כולם ידעו שאם נרד זה כתם אישי על הקריירה שלהם. עלינו על המגרש כאילו יש פה 11 שחקני בית".

"חיכינו הרבה זמן כדי להישאר בליגה, אבל יכולנו לעשות את זה יותר מוקדם", הוסיף המגן. "אנחנו שמחים בשביל הקהל המדהים הזה שתמך בנו, בכל פעם הוא מראה את הכוח שלו. אומרים שהקהל זה השחקן ה-12? אצלנו הוא השחקן הראשון בהרכב. בזכותו ניצחנו. אין לי מילים לתאר את הקהל, עליתי למגרש ונדהמתי, אף פעם לא שיחקתי מול כזה קהל שמעתי על הכוח והאווירה שיש לו, היום אני מבין שזאת עיר של כדורגל".

הבעלים אלונה ברקת לא התכוונה לעזוב במקרה של ירידה, ואמרה לסובבים אותה אתמול: "אשקיע בקבוצה גם בעונה הבאה ואהפוך אותה לטובה יותר".

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת. קובי אליהו
"אהפוך את הקבוצה לטובה יותר". אלונה ברקת/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועמד המוביל של אלונה ברקת לתפקיד המאמן בעונה הבאה הוא אלישע לוי, אך אם המאמן לא יגיע אלי כהן יקבל פניה. במועדון הגדירו את סיכוייו של גיא לוי להמשיך כקלושים וגורם בכיר אמר אתמול: "לא פנינו לאף מאמן, אבל היו גישושים". ככל הידוע, במועדון גיששו אצל לוי אך לא פנו לכהן. גורמים במועדון סיפרו כי רן בן שמעון אמר למקורביו כי הוא דורש מיליון דולר בחוזה לשלוש שנים אם יאמן בליגת העל, וזאת הסיבה שבגללה האפשרות שיגיע לבירת הנגב אינה סבירה כרגע. בבאר שבע סירבו לאשר זאת.

במועדון יעשו כעת ניסיון להשאיר את יוסי שבחון בקבוצה. הקשר מסיים חוזה, אבל יוצע לו חוזה לעונה נוספת. לגבי סיראז' נאסר, השחקן שוקל הצעות מאירופה אבל ייתכן מאוד שיישאר אם יוצע לו שדרוג בשכר. כפי שפורסם, אוהד לויטה רוצה לחזור לאירופה אבל גם לו יוצע להאריך את החוזה.

דיא סבע אמור לחזור למכבי תל אביב ואם היא לא תקלוט אותו הוא יקבל הצעה לחוזה לעונה נוספת, או שתישקל האופציה לפצות את מכבי תל אביב ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. שני הזרים ממונטנגרו, פטר גרביץ' ודרשקו בוז'וביץ', יעזבו את הקבוצה. גם ננאד קיסו יעזוב. וויליאם סוארס הוא בשלב זה הזר היחיד שיישאר.

דוברת המועדון, ציפורה חלפון, הוציאה הבוקר הודעה בעקבות הישארות הקבוצה בליגה: "עכשיו עם הרבה אוויר בריאות, עם חיוך שנעצר על ידי האוזניים, עם הברק בעיניים, אנחנו רוצים לומר לכם אוהדים אדומים שלנו תודה ענקית על הכול, על האהבה, התמיכה, הבנה, הכנות, הכעס, הצחוק, העידוד, הבכי, הבכיינות, השריקות, ההתמדה,על העקביות באהבת הקבוצה, על הדאגה האין סופית.על האופטימיות והפסימיות, על ההשקעה מזמנכם למען הקבוצה.על הנסיעות למרחקים והיעדרויות מהבית כדי להיות שם איתנו. תודה שהייתם שם לכל אורך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully