וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה סחטה 2:2 מול בטיס

מחזור הנעילה: בוסקטס כבש ראשון, רובן קסטרו הפך בצמד, אבל סיידו קייטה הציל נקודה בתוספת הזמן. דני אלבס הורחק

המחזור האחרון בלה ליגה נפתח עם שתי הפתעות. ברצלונה סיימה את העונה ב-2:2 עם בטיס במשחק הליגה האחרון של פפ גווארדיולה על הקווים. עוד הערב, ריאל סוסיאדד גברה על ולנסיה 0:1. ביום ראשון יושלם מחזור הנעילה בו תיקבע היורדת השלישית לליגה השנייה ותושלם תמונת העולות למפעלים האירופיים.

בטיס - ברצלונה 2:2

זה אמנם היה משחק שלא קבע דבר עבור שתי הקבוצות, אבל ברצלונה מסיימת את עונת 2011/12 בלה ליגה ללא ניצחון, אבל עם מזל אופייני. ריאל מדריד, שתשחק ביום ראשון מול מאיורקה, תוכל לסיים את העונה ביתרון תשע נקודות שלא בהכרח משקף את הפער והמאבק בין הקבוצות. ב-25 במאי ינסה פפ גווארדיולה לסיים את הקדנציה שלו עם תואר מספר 14 בגמר הגביע מול בילבאו.

בארסה עלתה בהרכבה החזק וכבר בדקה התשיעית סרחיו בוסקטס נגח לרשת של קאסטו לאחר כדור קרן של צ'אבי. אלא שבדקה ה-53 דני אלבס ביצע עבירה, ספג צהוב שני והורחק והמשחק התהפך. בדקה ה-71 שלח רוקה סנטה קרוס את רובן קסטרו לעימות מול ויקטור ואלדס וזה הקפיץ מעליו לרשת. שלוש דקות עברו ושוב קסטרו כבש במצב של אחד על אחד, הפעם אחרי בישול נהדר של בניאט.

דקה בתוך תוספת הזמן היה ליאונל מסי קרוב לשוויון בבעיטה חופשית, אבל סחט הצלה גדולה מהשוער. דקה עברה והמחליף הצעיר מרטין מונטויה הגביה מימין וסיידו קייטה נגח בעוצמה את השוויון. מסי עצמו סיים את העונה עם 50 שערי ליגה ואם כריסטיאנו רונאלדו לא יבקיע שישייה לרשת דודו אוואט, יזכה בתואר הפיצ'יצ'י.

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 0:1
לסוסיאדד: אנטואן גריסמן (64)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully