וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה את באיירן 2:5 וזכתה בגביע

החבורה של יורגן קלופ חגגה דאבל ענק עם הצגה פנטסטית. שלושער ללבנדובסקי, הבווארים בצרות לקראת גמר האלופות

תגידו מזל טוב ענק לדורטמונד, שסיימה הערב (שבת) עונה פשוט חלומית, ככל הנראה הגדולה בתולדותיה. לאחר שזכתה באליפות בפער של שמונה נקודות מסגניתה, התפנתה הקבוצה הנפלאה של יורגן קלופ לזכות גם בגביע הגרמני, לאחר שהביסה את באיירן מינכן 2:5 בתום גמר פנטסטי והצגה גדולה בברלין. זהו הדאבל הראשון בתולדות המועדון שחוגג זכיה שלישית בגביע, ומוכיח פעם נוספת את עליונותו בכדורגל הגרמני. מנגד, באיירן מינכן נראית רע מאוד, ובעוד שבעה ימים היא מארחת את צ'לסי בגמר ליגת האלופות. היכולת הזו לא תספיק.

החגיגה הצהובה-שחורה החלה כבר בדקה השלישית, כשקובה בלשצ'יקובסקי ניצל טעות איומה בהגנת באיירן, השאיר כדור גדול לשינג'י קגוואה, והרכש הטרי של מנצ'סטר יונייטד לא התבלבל ובנגיעה אחת קבע 0:1 אל מול עיניו הבוחנות של אלכס פרגוסון ביציע. השוויון של באיירן הגיע בדקה ה-25, כשאריאן רובן דייק מהנקודה הלבנה, אלא שכעבור 16 דקות דורטמונד קיבלה פנדל משלה, ומאטס הומלס דייק גם הוא וקבע 1:2. שניות ספורות לפני הירידה לחדרי ההלבשה נכנס רוברט לבנדובסקי האדיר לעניינים, כשקיבל כדור עומק נהדר מקגוואה והכניע בקלילות את מנואל נויר.

למחצית השניה יצאה רק קבוצה אחת, והיא ממש לא היתה באיירן. הערב הגדול של לבנדובסקי נמשך בדקה ה-58, כשהפעם החלוץ הפולני הנהדר סיים מתפרצת טיפוסית של 3-על-2, חגג צמד וקבע 1:4 מדהים. פרנק ריברי עוד הצליח לצמק ל-4:2 בדקה ה-75 עם מבצע אישי מרהיב באחד השערים היפים של העונה, אך המילה האחרונה היתה שייכת ללבנדובסקי, מי אם לא הוא, שניצל הגבהה של אילקאי גונדוגן אחרי טעות איומה של נויר כדי לנגוח פנימה, ולקבוע את תוצאת המשחק. 2:5 ענק לדורטמונד, שחוגגת ניצחון חמישי ברציפות על באיירן מינכן והופכת לקבוצה הראשונה בתולדות הבונדסליגה שיכולה להתגאות בהישג הנ"ל.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

סבסטיאן קהל שחקן דורטמונד. רויטרס
איזו אימפריה! סבסטיאן קהל עם הגביע/רויטרס
שחקני דורטמונד חוגגים זכיה בגביע הגרמני. רויטרס
שחקני דורטמונד חוגגים זכיה בגביע הגרמני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully